צואה בדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה בדם
    מיכל
    03/04/2010

    שלום לפני כשבוע כלבתי החלה לעשות את צרכיה ללא שליטה הגענו לוטרינר לאחר 4 ימים וללא כל בדיקה קבע כי מדובר בברונכיטיס יום למחרת ראינו כי המצב מחמיר והכלבה עושה את צרכיה ללא שליטה, רועדת, ומשתעלת כאילו רוצה להקיא ולא יכולה.לקחנו אותה לוטרינר ולכלבה היה 40 מעלות חום ובספירת הדם מצאו כי כמות הטסיות גדולות מכמות כדורויות הדם האדומות וכנראה שיש איבוד דם היא שלשלה צואה עם דם.נתנו לה טיפול בכל סוגיות האנטיביטיקה שיש לוריד ועירויים.
    כעבור 48 ימים הגענו בבוקר לוטרינר שטען שהיא נראית יותר טוב הוא נתן לה אנטיביוטיקה לוריד ונוזלים כעבור שעה הכלבה נפטרה. ובמשך כל ה ימים הללו לא היתה להם דיאגנוזה. האם יכלו לבצע איזה שהן בדיקות על מנת לברר מה קרה בגוף שלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה בדם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל

    ד''ר תמר נרקיס
    05/04/2010

    הצטערתי לשמוע על מותה של לבתך.
    קשה להבין מסיפורך בדיוק ממה סבלה הכלבה. פעמים רבות קשה להגיע לדיאגנוזה חד משמעית על אף בדיקות הדם והבדיקה הפיזיקלית של הוטרינר.
    לא ברור מסיפורך האם בדיקות הדם הצביעו על אנמיה, והאם היה שלשול עם כמות רבה של דם בצואה.
    נשמע על פי סיפורך שהכלבה קיבלה טיפול סימפטומטי טוב שכלל מתן נוזלים בעירוי ואנטיביוטיקות.
    במקרים בהם חשוב לדעת את סיבת המוות קיימת אפשרות לבצע נתיחה לאחר המוות שלעיתים יכולה לתת תשובות ברורות לגבי המחלה ממנה סבל הכלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה.

    מיכל
    05/04/2010

    הכלבה אכן סבלה משילשולים עם דם ואכן בבדיקות הדם יצאה כי הכלבה אנמית מאוד.(בימים הראשונים ההמוגלובין היה 9 וביום מותה הגיע ל5)
    הכלבה כל הזמן השתעלה ועשתה סימנים כאילו משהו תקוע והיא רוצה להוציא אותו.
    האם ייתכן כי מדובר בעצם שפצעה את קייבתה במשך שבוע ולבסוף גרמה לקרע שהרג אותה? ולכן איבוד הדם והשיעול? מדוע לא חשבו לבצע רנטגן , כי אם היו מגלים כי מדובר בעצם זרה בגרונה, היה ניתן אולי לנתחה? מהן הבדיקות שצריך לעשות בעת הופעה של דימום בצואה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה

    מיכל
    06/04/2010

    הכלבה אכן סבלה משילשולים עם דם ואכן בבדיקות הדם יצאה כי הכלבה אנמית מאוד.(בימים הראשונים ההמוגלובין היה 9 וביום מותה הגיע ל5)
    הכלבה כל הזמן השתעלה ועשתה סימנים כאילו משהו תקוע והיא רוצה להוציא אותו.
    האם ייתכן כי מדובר בעצם שפצעה את קייבתה במשך שבוע ולבסוף גרמה לקרע שהרג אותה? ולכן איבוד הדם והשיעול? מדוע לא חשבו לבצע רנטגן , כי אם היו מגלים כי מדובר בעצם זרה בגרונה, היה ניתן אולי לנתחה? מהן הבדיקות שצריך לעשות בעת הופעה של דימום בצואה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה

    ד''ר עדי בן ישר
    07/04/2010

    קיימות בדיקות שונות ורבות לאבחון הסיבה לדם בצואה. התרחיש אותו תארת הגיוני, אך קיימים תרחישים רבים נוספים. לכן, על פי שיקול דעתו של הווטרינר שבדק את כלבתך וראה את מצבה, ובהתאם להשתפרות במצבה, אני מניחה שהווטרינר לא ראה צורך בביצוע בדיקות רבות שלעתים מיותרות ומהוות חשיפה מיותרת לקרני רנטגן, עול כלכלי, דקירות מיותרות של כלבה שמשתפרת ועוד סיבות.
    אין תשובה אחת נכונה או דרך אחת נכונה לאבחן כלב. הבדיקות נעשות על פי מצבו של הפציינט.

    משתתפת בצערך ומאחלת הרבה בריאות בשאר חיות הבית שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו