כלב לא שמח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב לא שמח
    חיעוו
    05/04/2010

    שלום, ברשותי גור רועה גרמני בן חודשיים וחצי, יש לי אותו כבר כמעט שבוע.
    בהתחלה כשהבאתי אותו הוא היה שמח היה מילל כשמשאירים אותו לבד ומתלהב מחדש כל פעם שאני ניגש אליו.
    ביום חמישי לקחתי אותו לוטרינר לחיסון משושה ותילוע, ומאז החיסון הכלב כבר לא אותו דבר.
    הוא לא אוכל כמו שאכל פעם, והוא גם לא שמח יותר, כשאני הולך אליו הוא כבר לא מקפץ משמחה ולא מתלהב, הוא נראה עצוב יותר וכמעט ולא משחק.
    אחרי איזה יומיים כשהבאתי אותו השארתי אותו הרבה פעמים לבד לפרקי זמן ארוכים כדי שיתרגל לא לילל כל פעם שמשאירים אותו לבד, האם יכול שזה השפיע עליו? שהשארתי אותו לבד להרבה זמן? או שזה בגלל החיסון? אני כבר לא יודע למה לקשר את ההתנהגות העצובה הזאת של הכלב.

    מחכה לתשובה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב לא שמח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב לא שמח

    ד''ר תמר נרקיס
    05/04/2010

    גור כלבים בריא אינו אמור להיות מדוכא וחלש באופן נורמאלי ואמור להיות חיוני, עירני, ולשחק.
    חיסון עשוי לגרום לחולשה, חוסר תאבון ודכאון אולם ברוב המוחלט של המקרים סימנים שכאלה יחלפו תוך 24 שעות ממתן החיסון.
    לא ציינת אם הכלב אוכל והאם יש סימנים מדאיגים אחרים כגון חוסר תאבון, שלשולים או הקאות.
    בכל מקרה מומלץ מאד לגשת לוטרינר ולבדוק את הגור כדי לוודא שאינו חולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי החיסון

    חיעוו
    05/04/2010

    יממה אחרי החיסון הכלב לא אכל כלום כל היום, מצבו היה חמור מאוד.
    לקחתי אותו לוטרינר והוא תקע לו מלא מחטים ואמר שיכול להיות שזה בגלל החיסון ויש כלבים שמגיבים לא טוב לחיסון וצריך לחכות כמה ימים כדי שזה יעבור.
    עכשיו הייתי עם הכלב והוא היה שמח ושיחק ונראה שמצבו השתפר מאוד, למרות שהוא לא אוכל את האוכל שלא והוא אכל כל היום רק ביצים ופרגיות ולא הסכים בכלל לגעת באוכל שלא למרות שלא אכל יום שלם, אבל לפחות הוא אכל פרגיות שזה הקלה גדולה בשבילי אני לא הייתי יכול לחכות שהוא יאכל את האוכל היבש, הייתי חייב להאכיל אותו במשהו.
    הדבר היחידי שמטריד אותי עכשיו זה שהוא משלשל, זה אמור לעבור? מצבו השתפר אבל הוא משלשל שזה גם מדאיג אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה קטנה

    חיעוו
    05/04/2010

    האם אפשר לצאת עם כלב בגיל הזה (חודשיים וחצי) לצאת לטיול עם רצועה?
    או שעדיף לחכות שיגדל קצת יותר?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור משלשל

    ד''ר תמר נרקיס
    06/04/2010

    גור בן חודשיים וחצי שמשלשל צריך להגיע בהקדם לבדיקה על ידי וטרינר. גם אם נראה שהוא יותר עירני וחיוני, השלשול יכול להעיד על מחלה ויש צורך בטיפול מתאים.
    לא מומלץ להוציא גור החוצה לפני שקיבל לפחות את שלושת החיסונים הראשונים כדי שלא ידבק במחלות מדבקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו