כלבה תוקפנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה תוקפנית
    שני
    07/04/2010

    יש לנו כלבה מזה 10 שנים שחיה בביתנו. אימצנו אותה מצער בעלי חיים. כבר בחצי השנה הראשונה מאז שאומצה היא החלה לגלות סימני תוקפנות, כלומר תוקפת את בני הבית בלי סיבה אמיתית (נושכת). חשבנו שעם הזמן היא תרגע אך המצב לא השתפר. היום יש לנו 3 ילדים קטנים והכלבה מאיימת גם עליהם, את הבכור היא אפילו נשכה בגלל שעבר לידה.התקיפות מתרחשות בעיקר כאשר הכלבה "תופסת בעלות" על אזור מסויים לדומגא השירותים בבית ומי שמנסה להכנס ננשך. ניסינו אילוף אך הוא לא הצליח לפתור את הבעיה. חשוב לציין שהיום הכלבה כבר בת 10 ואנחנו לא מאמינים שניתן יהיה למסור אותה לאימוץ. מה ניתן לעשות? האם יש איזשהו טיפול תרופתי להרגעה? האם יש פתרון אחר?
    אנחנו ממש מיואשים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה תוקפנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה תוקפנית

    ד''ר תמר נרקיס
    10/04/2010

    המצב שאת מתארת הוא בעייתי מאד. אין סיבה להרגיש מאויימים ומפוחדים מכלב שחי איתנו בבית.
    אני ממליצה לעשות עוד ניסיון לאילוף- רצוי לקחת מאלף טוב שיש לכם המלצות עליו, ולזכור שבתהליך האילוף צריכים להיות מעורבים כל בני הבית ויש להמשיך ולתרגל את מה שהמאלף ממליץ גם שלא בנוכחותו.
    אם אילוף לא עוזר, יש אפשרות להתייעץ עם וטרינר לגבי טיפול תרופתי להרגעה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו