כלב מקיא ואפאטי- שאלה דחופה!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב מקיא ואפאטי- שאלה דחופה!!!
    הילה
    20/04/2010

    מאתמול בלילה הלברדור שלי, בן השנה וחודש, מקיא נוזלי קיבה. הוא מסרב לאכול ובקושי רוצה לקום מהמקום שלו. כל הזמן ישן...
    הייתי איתו אצל הוטרינר הבוקר, הוא בדק לא את הבטן ועשה צילום, כנראה שהכלב אכל זבל ושטויות שתקועות לו בקיבה.
    ההוראות של הוטרינר היו צום עד מחר בבוקר ולאחר מכן אוכל עטיר סיבים שנתן לנו, במנות קטנות.
    מאז שהיינו אצל הוטרינר הכלב הקיא עוד פעמיים.
    הוא מאוד אפטי וסטטי, כל הזמן שוכב וישן מה שמאוד לא אופייני לו.
    אני מפחדת שמדובר בהרעלה או משהו אחר שתקף אותו...
    ניסיתי לתת לו מים, לאחר כמה דקות הוא הקיא אותם.
    ניסיתי לתת לו כמה גרגירים מהאוכל אבל הוא בכלל לא רוצה לאכול...
    אני מתה מפחד...
    האם לא מסוכן להמתין איתו?..
    האם אין צורך בבדיקות דם?...
    אשמח לתשובה מרגיעה... ומהירה כי אני לא מסוגלת לעצום עין...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב מקיא בתדירות גבוהה

    ד''ר עדי בן ישר
    22/04/2010

    צריך להגיע שוב לווטרינר על מנת שיעריך את מצבו מחדש. יתכן ומדובר בגוף זר שתקוע בוושט, בתולעת הפארק, באבצס המתחבא באיזור הצוואר, בדלקת חריפה של מערכת העיכול העליונה ועוד.
    לכן, רצוי לחזור לווטרינר ולהמשיך לבדוק את הכלב ואולי אף לאשפז אותו לזמן מה על מנת שיקבל את התרופות והנוזלים דרך הוריד תוך כדי השגחה מתמדת.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו