חתולה בריטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולה בריטית
    ורד
    20/04/2010

    יש לנו חתולה בריטית כחולה בת 3.5 חודשים. אשמח אם תענו לי על מספר שאלות:
    א. לקחתנו אותה בגיל 7 שבועות, האכלנו אותה באוכל יבש אבל הוספנו קצת מים שהמזון יהיה רך ואכיל יותר לחתלתולה קהטנה..כנראה היא התרגלה לזה ועד היום היא מעדיפה אוכל שנרטב מעט - אוכל יבש מבאריזה היא לא אוכלת. עד איזה גיל מותר להרטיב אוכל לחתולים???
    ב.נכון להיום היא לא שורטת רהיטים, לא מטפסת על וילונות, לא מעוניינת במתקן גירוד ציפורניים - באיזה גיל חתולים מתחילים לגרד את ציפורניהם????
    ג. אנו רוצים לעקר אותה. וטרינר שלנו המליץ לעשות את הניתוח בגיל 6 חודשים.זה לא מאוחר מידי??? קראתי שניתן לבצע ניתוח בגיל צעיר יותר על מנת למנוע מצב של ייחום הראשון....???
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה בריטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה

    ד''ר עדי בן ישר
    22/04/2010

    אין הגבלה בהרטבת האוכל לחתולים. זה פינוק שאתם יכולים להרשות לחתולה שלכם באם הדבר לא מפריע לכם ולא משבש את תוכניותכם.
    חתולים מתחילים בדרך כלל לשייף את ציפורניהם בגיל 3-4 חודשים, אך כמובן שהדבר אינדבידואלי לכל חתול. טוב שקניתם מתקן המתאים לשיוף ציפורניים כך שכבר מההתחלה החתולה תלמד שזהו המקום הנכון לשיוף הציפורניים.
    בדרך כלל חתולות לא מתייחמות לפני גיל 6 חודשים. בדרך כלל זהו הגיל המומלץ לעיקור, אך אין מניעה אמיתית לבצע עיקור בזמן מוקדם יותר מלבד רחם קטן יותר וקשה יותר למציאה.

    רק בריאות ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו