שלום רב,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב,
    ימית
    20/04/2010

    ראשית תודה על היעוץ. שנית, יש לנו חתולה שהמליטה אתמול 4 גורים שאחד מת. וכרגע נותרו 3, הסיפור הוא שהגור הקטן אינו יונק והוא רזה יותר מהשאר. עושה רושם שהוא לא ישרוד. האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור שם. החתולה היא חתולה פרסית ביתית שאינה יוצאת כלל מהבית. היא נכנסה להריון מפעם אחת שיצאה בתקופת היחום והיתה לפני עיקור. היא יושבת לידם ומגרגרת (אני מניחה שזה סימן שהיא רגועה לא כן?) אני מנסה לקרב את הגור לעטין אך הוא לא יונק.
    אשמח ואודה מאד על יעוץ, אנחנו מאד דואגים. (הילדים ואני)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור שלא יונק

    ד''ר עדי בן ישר
    22/04/2010

    ניתן לנסות לקרב את הגור לעטין אחרי שלוחצים בעדינות על העטין וכך מוציאים טיפת חלב. במצב כזה יתכן שריח החלב יגרה יותר את הגור לינוק.
    במידה והגור לא מצליח לינוק מאימו, צריך לקנות פורמולה מיוחדת לגורי חתולים (מעין 'מטרנה' של חתולים) ובקבוקון מיוחד, וכך להאכיל את הגור כל מספר שעות עד שיתחזק ויינק מאימו.
    כמובן שבמידה והאם לא ממלאת את תפקידה יש לדאוג גם לחימום הגור ולניקוי ישבנו בצמר גפן לח (פעולה המחקה את הליקוק של האם) על מנת לסייע לו להעביר צרכים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו