הכלב שלי בדיכאון(תענו מהר זה דחוף)!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכלב שלי בדיכאון(תענו מהר זה דחוף)!
    לינוי
    30/04/2010

    יש לי כלב פקינז בן שנה וקצת והבאנו אותו הביתה כשהיה בן חודשיים ,
    ועכשיו נולד לנו תינוק חדש בהתחלה הכלב היה להוט על התינוק והוא רצה לראותו
    אבל כמובן לא לנשוך אותו.
    כעבור 3 או 4 חודשים נכלב נכנס לדיכאון , הוא רוצה לשחק אבל הוא אוכל פחות,כל היום יושן,
    מה אני עושה ? כי זה ממש חשוב .!
    ---
    ועוד שאלה -
    אם לבסוף נחזיר אותו לקצת זמן (הורי אמרו שזה רק לשנה ולא יותר)
    כשניתן אותו מותר לי ולאחותי לבוא ? כי אנחנו לא רוצות לא לבוא !!
    מה אני יכולה לעשות ? זה ממש חשוב מקווה שתענו בהקדם :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בדיכאון

    ד''ר עדי בן ישר
    02/05/2010

    לפי תיאורך, הכלב איבד את התיאבון ונעשה ישנוני יותר כ-3-4 חודשים לאחר לידת הבן החדש. לפני ההחלטה כי מדובר בדיכאון, רצוי לשקול לבדוק האם מדובר בבעיה רפואית הגורמת לו להיות חלש וחסר תיאבון. ניתן להביאו לווטרינר לבדיקה בה יוכל לבדוק האם המדדים החיוניים שלו תקינים, האם אינו אנמי, האם לא קיימת עדות למחלה כלשהי בגוף ועוד.
    במידה והכלב בריא, ניתן לנסות להקדיש לו מעט זמן ביום בו משחקים איתו לבד, ולפעמים איתו ועם התינוק ביחד.
    המידה ועדיין החלטתם למסור אותו לתקופה, בוודאי שניתן ורצוי לבקרו מדי פעם

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו