כלבה חולה, חום גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה חולה, חום גבוה
    הבעלים של פינ
    17/05/2010

    שלום ד"ר
    יש לי כלבה פינצ'רית מעורבת בת 4
    שבשבוע האחרון מפתחת תסמינים כדלהלן:
    מראה אפאטיות, ישנונית, מגרדת את האף, האף שלה יבש,
    העיניים שלה קצת נפוחות ובנוסף ובאיזור ארובת העיין יש הפרשות

    לאחר ביקור אצל וטרינר הא אבחן אצלה חום °39.6 אבל לא הצליח לאבחן באופן חד משמעי מהו מקור הבעיה
    בכל אופן הטיפול שהומלץ לה הוא: אנטיביוטיקה "צפוויט" (צפליקסין) ובנוסף טבליות נגד אלרגיה
    כנראה ההשערה הייתה או חשיפה לארלגן כולשהוא או זיהום

    לאחר 24 שעות הכלבה שלנו עדיין מראה אפטייה וכנראה יש לה עדיין חום ?
    אנחנו אובדים עצות מה לעשות? להמתין להשפעת התרופה ? האם יש אופציה אחרת? או השערה אחרת למקור הבעיה?
    תודה ההורים המודאגים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה חולה, חום גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה חולה

    ד''ר תמר נרקיס
    18/05/2010

    האם הכלבה אוכלת ושותה? האם יש לה הקאות או שלשולים?
    יתכן ודרוש עוד זמן עד שהטיפול התרופתי יעזור, אבל אם הכלבה עדיין במצב לא טוב אני ממליצה לכם לחזור לוטרינר ולבצע בדיקות דם מקיפות כדי לנסות להבין האם יש תהליך דלקתי, אם היא סובלת מאנמיה, בדיקה של תפקודי הכבד והכיליה ועוד.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו