דימום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום
    מורן
    24/05/2010

    שלום, יש לי מלטזית בת 7 שנים. עד כה אף פעם לא ראינו שהיא מקבלת מחזור. עשינו לה בדיקת דם לפני כ3 שנים ונאמר לנו שיש לה עודף טוסטסטרון ושבגלל זה כנראה לא מקבלת. בימים האחרונים היא התנהגה כאילו משהו כואב לה באיזור הבטן/הרגליים והיא נמנעה מלקפוץ. אתמול הבחנו במיטה שלה 2 פסים ורודים כ- 5 סנטימטר אך הפרווה שלא לא מוכתמת. השאלה היא 1. האם יכול להיות שזה מחזור 3. מה זה יכול להיות פרט למחזור 2.אם זה מחזור, האם זה אפשרי להביא גורים בגיל 7 שנים ללא נזק לכלבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום

    ד''ר עדי בן ישר
    26/05/2010

    דימום מהחלק האחורי של הגוף אכן יכול להעיד על ייחום, אך כמו כן יכול להעיד על דימום בשתן, דימם מהרקטום ועוד. ייחום בדרך כלל לא גורר כאבי בטן ולכן כדאי לגשת לווטרינר על מנת שיבדוק את כלבתך ויוודא מה מקור הדימום. רצוי לגשת לווטרינר אשר יכול לעשות בדיקות דם מתאימות להורמונים. יתכן ורמות הטסטוסטרון בכלבתך ירדו ועל כן נכנסה לייחום. האם הוולווה שלה נפוחה? האם היא מושכת זכרים? יש מגוון סימנים שמעידים על ייחום מלבד דימום.
    לא אמורה להיות בעיה להביא גורים בגיל 7 שנים, אך רצוי לערוך בדיקה פיזיקאלית מקיפה קודם לכן ולהעריך האם כשירה להריון, ובנוסף לוודא קודם שיש לכם בתים חמים לגורים שיבואו.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו