הכלב שלי אוכל את הקקי שלו ומקיא אות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכלב שלי אוכל את הקקי שלו ומקיא אות
    אלמוג דואני
    31/05/2010

    היי יש לי כמה שאלות
    קנינו גור פיקנז ננסי לבן הוא בן חודש וחצי היום השארתי אותו חצי שעה בד וכשחזרתי קאתי רק סימן של קקי ולא את הקקי עצמו של יום לפני ראיתי שהכלב ניסה לאכול את הקקי שלו..
    היום בערב הכלב התחיל להקיא קיא חום ולגהק.
    השאלות שלי הם כאלה :
    1.האם הכלב הקיא בגלל החרא 2.האם זה מסוכן
    3?האם הכל חולה באיזה שהיא מחלה..
    אם כן למה זה יכול לגרום
    בתודה אלמוג דואני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלי אוכל את הקקי

    ד''ר תמר נרקיס
    01/06/2010

    גורים צעירים נוטים פעמים רבות לאכול את הצואה שלהם. זוהי התנהגות שנעלמת בדרך כלל עם התבגרותם.
    אם הגור הקיא פעם אחת בלבד וחוץ מזה מרגיש מצוין, אוכל, שותה ושמח- יכול להיות שהוא הקיא עקב אכילת הצואה.
    עם זאת, אם הגור הקיא יותר מפעם אחת או אם הוא חלש, חסר תאבון ולא משחק- יתכן שהוא חולה ויש לפנות לבדיקה אצל הוטרינר.
    כדי להימנע מאכילת הצואה צריך "לתפוס את הגור על חם"- לנזוף בו ולסלק מיד את הצואה. כמובן שלא תמיד זה ניתן...
    לאחר שהכלב יהיה מחוסן יהיה ניתן לטייל איתו מבחוץ ולחנך אותו לעשות צרכים בחוץ ואז סביר להניח שההתנהגות תעלם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו