שבר ברגל הקידמי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר ברגל הקידמי
    תהילה
    01/06/2010

    היי הכלב שלי עבר מאורע שבו הוא שבר את 2 העצמות ברגל הקידמית שלו הטא הובהל לויטרינר שטיפל בו וכרגע יש לו גבס לאורך הרגל השאלה שלי היא שהכלב הוא גור בן 8 חודשים וכשמוצאים אותו החוצה הוא מתחיל לרוץ עם הגבס ובבית הוא משתולל וקופץ מהמיטה הפחד שלי זה האם זה מזיק לו בדרך כלשהו אני מפחדת שיקרה נזק חמור יותר הוא רץ על 3 רגלים ומדי פעם סוחב את הרגל הפצועה על הריצפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר ברגל הקידמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר

    ד''ר סמדר טל
    02/06/2010

    כמובן שהשתוללות וריצה אינם הדבר הנכון לעשות כאשר יש שבר וגבס. הגבס מקבע את השבר בכדי שלא תהיה תזוזה של העצמות לאחר תיקון ומיקומן הנכון. הליכה והזזת הרגל הינה פעולה נכונה משום שהמקום זקוק לזרימת דם על מנת להחלים. אולם השתוללות עלולה להביא לתזוזת הגבס או אפילו - חלילה - השבר - ואז יכולים להווצר סיבוכים שונים ועיכוב בהחלמה.
    לכן עלייך לדאוג לכך שגורך יימצא ככל האפשר במצב רגוע ואם יש צורך להועץ בוטרינר שלך לגבי אמצעי שמירה של רגיעה מסויימת עד להחלמת השבר. אחד האמצעים הוא תיחום אזור המחיה של הגור למקום קטן וללא מיטות או ספות לקפוץ עליהן ויציאה החוצה רק בעזרת רצועה. במקרים קיצוניים ניתן להשתמש גם בתרופות הרגעה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו