אשמח לעזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לעזרה
    עומרי
    04/06/2010

    שלום,

    יש לי ארנב שמוט אוזניים בן חודשיים, אנחנו משחקים איתו המון ורוב שעות היום הוא משוחרר בבית.
    הבעיה היא שאנחנו זוג סטודנטים ובסופי שבוע אנחנו נוסעים להורים שישי שבת.
    אני לא יודע מה נכון לעשות, האם לקחת את הארנב איתנו, או שעדיף שישאר בבית.
    הוא כל היום משוחרר ומרגיש לי לא טוב שהוא בכלוב לבד יומיים.
    האם עדיף לקחת אותו איתנו או שגם זה מהווה סיכון מהסטרס שהוא יחווה.
    אני בטוח שהאופציה הכי טובה היא להשאיר אותו משוחרר בבית באיזה חדר עם משחקים, זה אופציה שעלתה, כי הוא כבר דיי מחונך לצרכים הוא עושה רק בכלוב.
    אשמח להכוונה, מה יהיה הפתרון הטוב ביותר לארנב בימים שאנחנו לא בבית
    האם לקחת אותו איתנו או כל דבר אחר..
    אשמח לעזרה מקצועית.

    עומרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב

    ד''ר עדי בן ישר
    06/06/2010

    כמו כל בעל חיים, צריך לבחון את התנהגות הארנב בסיטואציות השונות. נסו למצוא את הדרך הגורמת לו לסטרס המופחת ביותר בתנאים הקיימים. יתכן כי השארתו בחלל עם משחק תהיה האפשרות הטובה ביותר.
    כמו כן, אני ממליצה לכם להתייעץ עם ווטרינרים עם התמחות של חיות אקזוטיות שכן הם מתמצאים בנושאים כגון אלו

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו