חתולת רחוב המליטה, מה לעשות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולת רחוב המליטה, מה לעשות?
    מוציק ומוצה
    05/06/2010

    שלום!

    יש לנו חתולת רחוב בחצר שנמצאת פה כבר כמעט חצי שנה, אנחנו מאכילים אותה בקביעות, משחקים איתה והיא מרשה לנו ללטף אותה וגם לעיתים להרים אותה.
    היום בבוקר היא המליטה 5 גורים, היא המליטה במקום מאוד לא נקי וליד קן נמלים שעלו עליהם.
    אז החלטנו להעביר את הגורים לגיגית מרופדת.
    יש לציין שהחתולה הייתה לידנו ולא עשתה כלום. לאחר שהעברנו אותם לגיגית החתולה התיישבה לידם.

    רצינו לדעת אם עצם העובדה שנגענו בגורים מסכנת אותם? האם העובדה שהחתולה חזרה לגורים לאחר שנגענו בהם אומרת שהיא לא תעזוב אותם ותמשיך לטפל בהם?

    תודה מראש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולת רחוב המליטה

    ד''ר תמר נרקיס
    06/06/2010

    אכן לא מומלץ לגעת בגורי תולים בגלל החשש שהאם לא תרצה לטפל בהם לאחר שידבק בהם ריח זר. עם זאת, אם האמא מטפלת בגורים ומניקה אתם גם אחרי שנגעתם בהם, סבר להניח שהיא תמשיך לטפל הם גם בעתיד. אני ממליצה לכם לא לגעת שוב בגורים בשבועות הקרובים, אלא אם נראה שהאם לא מטפלת בהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףף!!!! בבקשה עזרה!

    מוציק ומוצה
    07/06/2010

    אנחנו בבעיה גדולה!

    חזרנו היום הביתה, לאחר שלא היינו בו כל היום, וכשהגענו גילינו שהגיגית שבה הגורים היו הוזזה ממקומה בערך כחצי מטר מהמקום שהיא הייתה בו, לאחר שביררנו קצת הבנו שאביה של חברה שלי הזיז את הגיגית כי היה שמש והוא חשש שהחתולים ימותו.
    כוונותיו היו טובות, אבל אנחנו מודגאים מאוד, החתולים עצמם נעלמו מהגיגית, חיפשנו ברדיוס של הבית וגם בחצר ולא מצאונ מהם זכר. האמא שלהם מסתובבת עדיין בגינה, שמנו לה אוכל בגיגית, היא אכלה ולאחר מכן התיישבה בפינה ולא זזה, צפינו בה במשך כשעה וכל פעם היא עברה מקום ופשוט לא עשתה כלום.. היא נראת מאוד מדוכאת.
    אנחנו חוששים שהיא נטשה את הגורים או שקרה להם משהו.. מה לעשות?
    האם בגלל שאבא של חברה שלי הזיז את הגיגית יכולה האם להילחץ או לחוש חרדה ולנטוש אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו