החתול שלי שבר את הזנב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החתול שלי שבר את הזנב
    קרן טרוסט
    07/06/2010

    שלום.
    החתול שלי, ז'וז'ו, בן 3, חזר הביתה משיטוטיו בחוץ כאשר זנבו מוטה למטה. כשנגעתי לו בזנב, הוא בכה מכאבים. האם אפשרי לשבור את הזנב? האם זה יכול להיות עוד משהו חוץ משבר? האם טיפול בו כרוך בצילומי רנטגן וניתוח? האם אפשר לקבע את הזנב מבלי ניתוחים ועניינים?
    אני קצת מודאגת, פשוט לז'וז'ו המוכשר יש נטייה לשבור עצמות. הוא כבר שבר שתי רגליים והיה צורך בניתוח - כמובן טיפול שעולה המון המון המון כסף.

    אשמח כמובן לקבל איזו תשובה אופטימית
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החתול שלי שבר את הזנב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בזנב

    ד''ר תמר נרקיס
    08/06/2010

    בהחלט יכול להיות שג'וג'ו סובל משבר בזנב. על מנת לאבחן זאת יש צורך בבדיקה של וטרינר וצילום. לרוב אין צורך בניתוח לתיקון השבר. לעיתים ניתן לבצע קיבוע חיצוני, אך אם החתול לא מרגיש את הזנב שלו ולא מסוגל להזיז אותו, לעיתים יש צורך בכריתה של הזנב.
    גשי לוטרינר שיבדוק את ג'וג'ו. זיכרי ששבר בזנב כואב מאד וג'וג'ו זקוק לטיפול נגד כאבים ולכן כדאי לגשת לוטרינר בהקדם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו