דעות שונות בנושא תספורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דעות שונות בנושא תספורת
    ל.
    19/06/2010


    שלום,

    יש טענה רווחת שאין צורך לספר כלב בקיץ כי הוא לא מזיע דרך העור ויש הטוענים הפוך.

    יש לי כלב עם פרווה ארוכה ומלאה. בקיץ אני משתדל שהכלב שלי ירבוץ בעיקר בבית, ולא מוציא אותו לטיולים ארוכים בשעות החמות. מצד אחד, הוא לא חשוף לקרינה ישירה של השמש אבל מצד שני חם בבית רב היום (אין מזגן).

    האם מומלץ לספר אותו, בהתחשב בזה שטמפרטורת הגוף של כלב היא 39 מעלות ואילו הטמפרטורה החיצונית בקיץ נמוכה יותר (לדוגמא 30 מעלות היום)?
    נראה לי הגיוני שכל הפרווה המנופחת שלו פשוט מבודדת את החום בתוך הגוף.

    תודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דעות שונות בנושא תספורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תספורת

    ד''ר עדי בן ישר
    20/06/2010

    אכן קיימות דעות שונות בנוגע לתספורת. יש הטוענים כי הפרווה מבודדת מפני החום כמו שהינה מבודדת מפני הקור, ויש הטוענים כי הפרווה מעיקה על הכלב בעת חום והסרתה גורמת לכלב אנרגטי יותר בקיץ. במידה וכבר סיפרת את כלבך בעבר ואין הדבר גורם לו לסטרס כלשהו, מומלץ לספר אותו. קיימים שני סוגי פרווה בכלב, והסוג שעליו המחקרים מתארים כי מבודד מפני חום וקור הופך לפרווה רגילה לאחר תספורת. ולכן, במידה ועוד לא סיפרת את כלבך ניתן לראות כיצד הוא מתמודד עם החום ולהמתין עם התספורת

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו