פודל גור לבן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פודל גור לבן
    א
    20/06/2010

    שלום,
    יש לי פודל גור...בן 3 חודשים.
    יש לי מספר שאלות חשובות:

    1. בבדיקה האחרונה הוטרינר ציין שכרגע רק אשך אחד ירד והשני עדיין לא, ושאם הוא לא יירד בחודשיים הקרובים צריך לנתח ובעקבות כך לסרס...
    האם זו הדרך היחידה? האם יש סיכוי שגם השני יירד?האם יש משהו שאפשר לעשות?

    2. האם יש אוכל מיוחד לבעלי פרווה לבנה? אוכל השומר על גוון הפרווה ולא גורם לגוון אחר...

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פודל גור לבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פודל גור

    ד''ר עדי בן ישר
    20/06/2010

    אשך שלא ירד לשק האשכים נקרא אשך תמיר. אשך זה יכול לרדת לשק באופן נורמלי עד גיל 6-7 חודשים. במידה ואינו יורד, אין אופציה אחרת מאשר להסירו שכן אשך זה מועד יותר לגידולים מאשך שנמצא בחוץ, לעיתים נגרם תסביב אשך שפתרונו ניתוח חירום, תפיסת מקום בחלל הבטן במידה והפך לדלקתי. בנוסף, רצוי לסרס כלב שיש לו בעיית אשך תמיר על מנת למנוע העברת גנים אלו לדורות הבאים. ניתוח זה אינו מסובך בדרך כלל ובמהלכו מוציאים את האשך המתחבא ממקומו - בתעלת האשך או בחלל הבטן.
    אינני מכירה מזון מיוחד לבעלי פרווה לבנה. אך רצוי להמנע מדימוע יתר ע"י תספורת סביב העיניים ומליקוק עצמי מאסיבי שכן שניהם גורמים להכתמת הפרווה הלבנה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו