דחוף ביותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף ביותר
    שלומי
    10/07/2010

    שלום רב, אני מגדל כ 20 תרנגולות באופן פרטי באדמתי בתנאים מצויינים ומפנקים. לצערי הרב, לפני כשבוע הוספתי לכלוב כחמישה תרנגולות חדשות שקניתי ממוכר בצפון, כאשר לאחר כמה ימים התחילו כל התרנגולות להתנהג בצורה מוזרה והראו סימני- עייפות, חוסר תזוזה וכו'- עד שארבעה מהן מתו מסיבה כל שהיא. יומיים לאחר מכן מתו עוד 2 תרנגולות. סה"כ במשך שבוע מתו 6 תרנגולות- שמהם חלק מאותן חמישה שהוספתי לכלוב לא מזמן וחלק מהישנות שהיו בבעלותי. איני מבין את פשר הדבר ואני חושש רבות משפעת העופות או מכל דבר אחר, ולכן אני גם מפחד להתקרב לכלוב. האם מסוכן להתקרב אליהם בתקופה זאת?? באם קיים חיידק שהדביק את כולן, האם לא מסוכן בשבילי ובשביל ילדיי להמשיך להחזיקם באדמתי??
    תודות רבות מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף ביותר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות עופות

    ד''ר תמר נרקיס
    11/07/2010

    אני אינני וטרינרית של עופות והידע שלי בנושא זה מוגבל. נשמע שהתרנגולות החדשות היו חולות והדביקו את שאר התרנגולות. אני ממליצה לך להתייעץ עם וטרינר עופות. אם אתה רוצה לדעת באיזו מחלה מדובר הוטרינר יבצע נתיחה לעופות שמתו וישלח דגימות למעבדה כדי להבין ממה הן מתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו