אוגרת עם בעיות עור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוגרת עם בעיות עור
    לונה
    27/07/2010

    הי, יש לי אוגרת סורית כבת שנה וחצי ובמהלך החודש האחרון התפתחו לה קרחות והיא מקבלת טיפול אייוומק נגד דמודקס. היא עברה כבר שני מחזורי טיפול (בפעם הראשונה זריקה ובפעם השניה טיפות על העורף) וזה האט את ההתקרחות אך לא צומחת פרווה חדשה. בנוסף לכך, יש לה גלד על הגב שהופיעה קצת לפני הקרחות והווטרינר אמר שזה לא קשור לדמודקס והוא חושב שזה סוג של גידול קטן בעור. הוא הוריד את הגלד והורה לי למרוח לה סינטומיצין פעמיים ביום למשל 6 ימים. הטיפול בסינטומיצין נגמר היום אך אין שינוי במצב העור שלה ואף הופיע גלד קטן באוזן. אני אמורה לטפטף לה איוומק עוד פעמיים ואז לחזור לביקורת אבל לא נראה לי שהטיפול עוזר כל כך... אני לא ידעת מה לעשות. יש לציין שהאוגרת לא מתנהגת כאילו היא חולה, היא אוכלת ושותה ופעילה בערב כרגיל, אבל אני פוחדת שאולי יש לה מחלה אחרת שהיוותה טריגר למצב הקיים.
    אני צריכה חוות דעת דחוף!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוגרת עם בעיות עור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרת

    ד''ר עדי בן ישר
    28/07/2010

    כיוון שאיני מומחית לחיות אקזוטיות בכלל ואוגרים בפרט, אני ממליצה לך בחום לפנות לווטרינר שהתמחה בחיות אלו או לפנות לפורומים בהם מייעצים ווטרינרים העוסקים בתחום.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו