דמעות לחתולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דמעות לחתולה
    גל
    28/07/2010

    שלום, יש לי חתולה בת 4 חודשים בערך שדומעת רק מעין אחת... רציתי לדעת אם משהו לא בסדר באחת העיניים, נראה שהיא רואה בשתיהן..
    בנוסף רציתי לדעת אם זה בסדר לגזור לה קצת את הציפורניים או שזה יכול לפגוע בה בצורה כלשהי? היא בתוך דירה ולא יוצאת לחצר...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמעות לחתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמעות

    ד''ר סמדר טל
    28/07/2010

    חתולה לא אמורה לדמוע בכלל וודאי לא מעין אחת- אלא אם היא מגזע פחוס פנים (בגזעים אלה פעמים רבות יש דימוע קבוע בשל חסימת צינורות הדמע). דימוע מעיד על גירוי בעין - בין אם זה בשל דלקת מסביב לעין - בלחמית- או בעין עצמה ויש לבדוק אצל וטרינר מהו מקור הדימוע ולטפל בו. דלקת יכולה להגרם בשל מחלה כגון וירוס או חיידק אבל- אז סביר להניח שיהיה דימוע בשתי העיניים. כמו כן דלקת יכולה להגרם על ידי גורם פיזי- כגון למשל - ריס שפונה כלפי פנים העין ועוד.

    לגבי גזירת ציפרניים- ניתן בהחלט לקצוץ את קצוות הציפרניים אולם יש ללמוד כיצד לעשות זאת מבלי לגרום לדימום בציפורן - גם את זה ניתן בהחלט ללמוד אצל הוטרינרץ

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו