צירי לידה......

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צירי לידה......
    כרמל
    30/07/2010

    ערב טוב הכלבה שלי כבר שבע שעות לוחצת ומתנשפת בחוזקה עם הפסקות של 5, 6 דקות וראיתי גוש קטן בגודל ענב שיושב ממש בפתח ועכשיו הוא לא נמצא ויש ריח נורא יש לה בחילות היא מנסה לעשות קיבה מתנשפת ובוכה מה לעשות ? היא כלבה גדולה שהוטרינר שלי אומר שאין מה לדאוג היא כבר יודעת מה לעשות . אני איתה פה בחדר היא הולכת אחריי לכל מקום אז אנחנו בחדר של הילד שהדלת נפתחת לחצר מרוצפת . האם יש משהו שאני יכולה לעזור לה חוץ מללטף .
    ממני הנלחצת ודואגת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צירי לידה......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצוקה בהמלטה

    ד''ר עדי בן ישר
    30/07/2010

    הזמיני בדחיפות וטרינר לביתך או גשי עם הכלבה למרכז הווטרינרי הקרוב.אכן בדרך כלל רוב הכלבות יודעות להמליט לבד ללא כל עזרה מאיתנו. אבל כלבתך מראה סימני מצוקה ברורים.
    הגורים אמורים להתחיל להגיע כ- 5-10 דקות לאחר שירדו המים ונפתח שק ההיריון הראשון. כמה זמן עבר ? אין לחכות מעבר לשעה לאחר שירדו המים- במקרה כזה, קראי לוטרינר בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון, הכלבה הייתה במצוקה...

    כרמל
    31/07/2010

    גור ראשון היה עם הידיים אחורה ולא יכול היה לצאת הוטרינר הוציא אותו מת, לאחר 10 דקות יצא הגור הראשון חי וכך עם הפסקות של שעתיים וגם 6 שעות בין המלטה להמלטה, מאתמול בשעה 9 בערב הגור הרביעי יצא. האם יש סיכוי שיהיה עוד גור או שפה זה מסתיים?

    או כמו שאומרים המלטה יכולה להמשל 36 שעות?

    תודה לכן אתן נהדרות. הגורה השלישית היתה במצוקה בלי אויר נורא חלשה מחרחרת אז נהגתי בה בדיוק כמו שד'ר טל אמרה לי החזרתי לה את האויר ניקיתי אותה הצמדתי אותה לפיטמה שלה וסחטתי לה חלב, לבד היא לא יכלה לשתות כך נהגתי לסירוגין והיום בבוקר היא כבר מוצאת לבד וגם נלחמת על פיטמה הנקבה היחידה 3 זכרים ונקבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום לאחר לידה?

    כרמל
    02/08/2010

    הכלבה המליטה בשעה טובה יום שישי גור אחרון וכשהוא יצא הוא היה מאוד מלכלך ניקיתי אותו ורציתי לנקות גם את הדם שלה אז משכתי החוצה את השיליה . כך שאני יודעת שלא נשאר לה השיליה בתוך הרחם והיא לא מפסיקה לדמם, זה בסדר? כמה זמן היא צריכה לדמם?
    זה דימום בכמות של מחזור רגיל כשהיא הייתה לפני הזיווג.

    כמה זמן זה ימשך?

    תודה מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום לאחר המלטה

    ד''ר תמר נרקיס
    02/08/2010

    אם ההפרשות דמיות ולא נפסקות- גשי לוטרינר בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו