הכלב שלי לא מרגיש טוב :-(

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכלב שלי לא מרגיש טוב :-(
    שלומית
    08/08/2010

    שלום,
    יש לי בוקסר מעורב בן כמעט 11 שנים,
    לאחרונה הוא רזה המון המון למרות שאוכל הרבה, אנחנו מאכילים אותו לפינוק..
    לא רק שרזה הוא מרייר בכמויות גדולות, מה שמעולם לא היה לו, אמנם הוא סוג של בוקסר אבל מעולם לא רייר, בשלושת החודשים האחרונים הוא מטפטף רוק המון.
    עשינו בדיקות דם שלא הראו משהו מיוחד ושבוע הבא אנחנו עושים אולטראסאונד.
    רציתי לדעת ממה יכול לנבוע ריור? האם בעיות שיניים יכולות להעיד על זה?
    שנית, גידול סרטני?! לא אמור לרדת התאבון??
    אני אמנם אהיה חכמה יותר אחרי הבדיקות אבל אשמח לשמוע קצת לפני,
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלב שלי לא מרגיש טוב :-(

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריור

    ד''ר תמר נרקיס
    08/08/2010

    ריור יכול לנבוע מגורמים שונים. יתכן שמדובר בבעיה בחלל הפה והשיניים- לשם כך יש צורך בבדיקה טובה של חלל הפה בטשטוש ולפעמים אפילו בהרדמה מלאה.
    ריור יכול לנבוע גם מבעיה בבלוטות הרוק, כולל דלקות, היפרפלזיה ואפילו גידולים בבלוטות הרוק.
    בעיות במערכת העיכול יכולות לגרום גם הן לריור עקב בחילה או גירוי של מערכת העיכול.
    בכלבים שסובלים מתולעת הפארק יש פעמים רבות הגדלה של בלוטות הרוק וריור מוגבר.
    אני ממליצה, בנוסף לבדיקת האולטראסאונד, לבצע צילום לבית החזה כדי לבדוק אם יש הרחבה של הושט שעלולה להעיד על נגיעות בתולעת הפארק.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו