מה עושים במצב כזה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים במצב כזה ?
    ליאור
    18/08/2010

    שלום ד"ר.
    רציתי להתייעץ עמך כיצד עליי לנהוג עם כלבתי. היא בת 10 חודשים ואוכלת רויאל קאנין אוכל יבש שנחשב לטוב . לפני כשבוע בערך היה לנו עוד רבע שק וראינו שחלק גדול מהאוכל התכסה בעובש.
    השלכנו אותו לפח ונתרנו כל הסופשבוע ללא אוכל לכלבה לכן האכלנו אותה בקבבים, נקניק ועוף .ביום ראשון אחה"צ קיבלנו את השק החדש ומילאנו את הצלוחית של הכלבה אך מאז היא לא נגעה בו ולו במעט. אנו חוששים לחיי הכלבה על אף שהיא נראת חיונית, שמחה ועירנית ודואגים לה . אנא עזרו לנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים במצב כזה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה סלקטיבית

    ד''ר עדי בן ישר
    19/08/2010

    ראשית, כל הכבוד שזרקתם את האוכל הנגוע בעובש מיד. עובשים אלו עלולים ליצור הרעלה חמורה בכלב.
    האכלת כלב במזון שלנו, הכולל תבלינים, שמן, בצל, ועוד - אומנם טעים מאד, אבל אינו בריא לכלב. יתכן שכלבתכם התפנקה מעט וכרגע אינה מעוניינת במזון יבש, ויתכן שסובלת מדלקת מעיים קלה בעקבות המזון הביתי.
    המשיכו להתעקש על המזון המתאים לה בלבד. עקבו אחר מצב רוחה של הכלבה וצרכיה. בכל מקרה של התדרדרות במצבה כגון שלשולים, הקאות, אפתיה, חוסר תיאבון ועוד - פנו בהקדם לווטרינר.
    כרגע, תוכלו לנסות להפוך את מזונה לאטרקטיבי יותר ע"י עירבובו עם פחית שימורים לכלבים ובהדרגה הורדת אחוז השימורים מהמזון היבש עד שתאכל חזרה את מזונה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו