בעיה עם כלב זקן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה עם כלב זקן
    מיה
    21/08/2010

    יש לי כלב אהוב מאד, קטן, 5,8 ק"ג, מעורב לא מסורס בן 15.
    לכלב יש מספר בעיות:
    1. רפלקסים חלשים מאד של הרגליים האחוריות כנראה בעקבות בעיה בעמוד השידרה
    2. לפעמים יציאה והתקשות איבר המין ממנו הוא סובל מאד עד שמצליחים להרגיע אותו, זה יכול לקחת בין מספר שעות לכמה ימים
    3. דלקות חוזרות ונשנות בשלפוחית השתן שגורמות לו לא לשלוט בהטלת השתן. (הפרוסטטה בסדר)

    לגבי הבעיה השניה הוזרק לא מין שתל כזה עם סירוס כימי לפני כשישה חודשים שלא כל כך עוזר. הבעיה עדיין קיימת כשהוא רואה כלבות ברחוב.
    לגבי הבעיה השלישית, לאחר שליחת דגימת שתן למעבדה הוטרינרית אומרת שכל מה שנשאר לעשות זה לתת לו אנטיביוטיקה במינון נמוך לזמן בלתי מוגבל.
    זה נשמע לי בעייתי כי ההשפעה של האנטיביוטיקה יכולה להפסיק, ואז מה עושים?

    אשמח לקבל את חוות דעתכם
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם כלב זקן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב זקן

    ד''ר תמר נרקיס
    22/08/2010

    כדי להחליט לגבי טיפול בדלקת בדרכי השתן, כדאי לשלוח את השתן של הכלב לתרבית שתבדוק מהי האנטיביוטיקה המתאימה ביותר לטיפול. אם תתאימו את האנטיביוטיקה לה החיידקים שבשתן רגישים, יתכן שתצליחו להיפתר מן הדלקת. בנוסף, מומלץ לבצע צילום לשלפוחית השתן כדי לבדוק אם יש אבנים בדרכי השתן שלעיתים גורמות לדלקות חוזרות בדרכי השתן.
    לגבי בעיית הרפלקסים: האם הרפלקסים החלשים משפיעים על איכות חייו? האם הוא לא הולך טוב או צולע? אם הדבר משפיע על איכות חייו ניתן ללכת לבדיקה אצל וטרינר נוירולוג מומחה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאמור נשלחה דגימת שתן למעבדה, ונמצא

    מיה
    22/08/2010

    שהאנטיביוטיקה שהוא לוקח אכן מתאימה. בכל זאת הדלקת חוזרת אחרי שבועיים של טיפול אנטיביוטי אינטנסיבי כל פעם מחדש. לא נראה שהוא סובל מכאבים בהשתנה. הוא אוכל שותה ומשתין כרגיל, אך כשיש לו את הדלקת הוא משתין גם בבית, והשתן מסריח מאד.

    לגבי הרפלקסים החלשים: הכלב מתקשה בהליכה, בישיבה ובקימה. כשהוא עושה את צרכיו צריך להחזיק אותו שלא יפול.
    לפי חוות דעתך יש אפשרות לשפר את המצב או לפחות לגרום שלא יתדרדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת

    ד''ר תמר נרקיס
    23/08/2010

    יתכן שיש צורך בטיפול אנטיביוטי ארוך טווח, יותר משבועיים, ואולי אף לשלב אנטיביוטיקה נוספת.
    אם הכלב מתקשה בהליכה, הדבר יכול לנבוע מבעיות אורטופדיות או מבעיות נוירולוגיות, או משתיהן. אם הוטרינר שלך סבור שהכלב סובל מבעיות בפרקים, אפשר לנסות לטפל בתרופות נגד כאבים ומפחיתות דלקת ולעיתים הדבר מועיל לכלב. בנוסף אפשר לנסות לתת תוספי מזון מגיני סחוס מיוחדים לכלבים. אם הבעיה היא נוירולוגית, ניתן להתייעץ עם נוירולוג מומחה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו