עקיצה/נשיכה אצל כלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקיצה/נשיכה אצל כלב
    חן
    25/08/2010

    היי,
    ביום ראשון האחרון הכלב שלי נעקץ כנראה, על ידי בעל חיים לא מזוהה.
    מאז ביקרנו אצל וטרינר פעמים כי מקום העקיצה נראה לא טוב
    ובנוסף האחת האוזונים האדימה מאוד.
    הכלב קיבל טיפול אנטיביוטי על ידי כדורים וטיפות אוזנים והפצע גולח.

    השאלה היא האם לא כדאי לחבוש את המקום ולמרוח משחה אנטיביוטית?
    כי הכלב מגרד את המקום כול הזמן ופוצע אותו יותר.....( מצרף תמונה)

    בנוסף האם הוא לא אמור לקבל איזה נסיוב נגד מה שעקץ/ נשך אותו?

    תודה מראש!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצה/נשיכה אצל כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצה/נשיכה

    ד''ר עדי בן ישר
    26/08/2010

    לפי התמונה המצורפת, נראה כי מדובר בתהליך הנקרא "הוט ספוט". תהליך זה מתחיל בגירוי כלשהו, אם זה עקיצת חרק, נשיכה ע"י פרעוש, כאב אוזניים, או כל דבר אחר ש"יטריף" את הכלב. בשלב זה הכלב מגרד ומגרד את האיזור עד לפציעה עצמית חמורה. ניתן לעצור את מעגל הגירוד ע"י קולר אליזבתיאני/משחה או זריקת סטרואידים. בנוסף, יש לגלח ולחטא את האיזור ולטפל באנטיביוטיקה לפה, כפי שהונחתם.
    אין צורך לחבוש את האזור, אך אולי ניתן להוסיף משחה למקום. במידה והטיפול הבסיסי אינו עוזר לכלבכם, אני ממליצה לשוב לווטרינר על מנת שיבחן את הפצע מחדש ויוסיף טיפולים במידת הצורך

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו