מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת פרקיםשני26/08/2010
שלום, יש לי כלב בן 3. לפני כחודש שמנו לב לצליעה ברגל ימין. לקחנו לוטרינר ולא מצאו כלום. במשך הזמן שעבר שמנו לב שעיקר הבעיה היא לקום מהמיטה שלו בבוקר. ובאופן כללי פחות תזוזה בבית.לקחתי שוב לוטרינר שאמר שמדובר בדלקת פרקים ונתן לי כדורים בשבילו. אתמול בלילה שמעתי את הכלב זז במיטה שלו אז באתי אליו ואמרתי לו לבוא והוא פשוט לא הצליח לקום כאילו שגם הידיים שלו לא תיפקדו כמו שצריך. שמתי לב גם שרגל ימין (זו שצלעה) מתחילה לרעוד באופן לא רצוני. והשאלות שלי:
1. איך אפשר לדעת אם הבעיה אורטופדית או נוירולוגית ? האם הרעידות הלא רצוניות מעידות על כשל אורטופדי או נוירולוגי?
2. האם זה לא מוקדם מדי בגיל 3 להתחיל לסבול מזה?זה לא רק לכלבים בוגרים?
3. האם העובדה שלא עשינו איתו הרבה פעילות גופנית יכולה להיות הסיבה לזה? (הוא יוצא 3 פעמים ביום לזמן קצר).
4. האם זה יכול לפגוע במשך החיים שלו? (אני מאוד אוהבת אותו ואני מפחדת שזה יגיע למצב קשה ..)
5. מה אפשר לעשות חוץ מהכדורים כדי למנוע התדרדרות?
תודה רבה מראש,
שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליעה
ד''ר עדי בן ישר26/08/2010על מנת לקבוע האם מדובר בבעיה אורטופדית או נוירולוגית יש לבצע בדיקה אורטופדית מלאה הכוללת בדיקה של טווח התנועה, כאבים במניפולציות, צילומי רנטגן ותגובה למנוחה מוחלטת ועוד, וכן בדיקה נוירולוגית מלאה הכוללת בדיקה של הרפלקסים, של תחושה במרחב ועוד.
שתי הבעיות יכולות לצוץ גם בגילאי ביניים ולכן לא ניתן לשלול אף אחת מהן. רעידות אף הן יכולות לנבוע משני המצבים. במידה והמצב לא יטופל, הוא יכול לפגוע בהמשך חייו ולכן אני ממליצה לכם לחזור לווטרינר להמשך אבחון וטיפול, ובמידה ואין אבחנה או תגובה להמשיך את האבחון אצל המומחים המתאימים (אורתופד או נוירולוג)
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










