כלבה מניקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה מניקה
    מיכל
    27/08/2010

    יש לנו כלבת פקינז בת 3 אחרי המלטה ראשונה של 3 גורים.
    בשבוע הראשון היא לא זזה מהגורים-טיפלה בהם במסירות , האכילה אותם כמעט בלי הפסקה.
    בשבוע הזה הקפדנו לא לגעת בגורים.
    השבוע היא מטפלת בהם הרבה פחות-במשך שעות היא יכולה להתעלם מהם, היא מאכילה אותם הרבה פחות-אולי שלוש ארבע פעמים ביום.
    חשוב לציין שהגורים גדלים ומתפתחים וכבר פתחו עיניים. דבר נוסף-אחד הגורים קטן וחלש יותר מהאחרים ובשבוע האחרון התחלנו לעזור לו לינוק- לעזור לו למצוא פטמה, לקרב אותו לאמא גם כשהיא רחוקה מהגורים.מעבר לזה אנחנו כמעט ולא נוגעים בגורים ובטח לא מרחיקים אותם מהאמא-לפעמים מלטפים אותם קצת.
    האם זה בגלל תשומת הלב שאנחנו נותנים לגורים?מה אפשר לעשות?האם כל עוד הם גדלים ומתפתחים הם מקבלים מספיק חלב? האם הכלבה יודעת לבד כמה צריך להאכיל את הגורים וההפחתה בתשומת הלב זה דבר טבעי?
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה מניקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה מניקה

    ד''ר תמר נרקיס
    29/08/2010

    כל עוד הכלבה מניקה את הגורים והגורים עולים במשקל המצב טוב. אפשר לשקול את הגורים אחת ליום ולוודא שהם עולים במשקל. אם הגורים לא יונקים מספיק או לא עולים במשקל, מומלץ להניק אותם מבקבוק עם תחליף חלב מיוחד לגורי כלבים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו