לימפומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לימפומה
    צליל
    28/08/2010

    שלום,
    יש לי כלב בן שנתיים מסוג באסט האונד והוא אובחן כחולה בלימפומה,מהם סיכויי ההחלמה?מה ההבדל בין סוג סרטן זה אצל בני אדם?האם ישנם כלבים ששרדו ?האם יש לו סיכוי להחלים כי הוא רק בין שנתיים?

    בתודה

    צליל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימפומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפומה בכלבים

    ד''ר תמר נרקיס
    31/08/2010

    ראשית, כיצד אובחן הכלב והאם האבחנה היא סופית? האם נשלחה ציטולוגיה או ביופסיה למעבדה של מומחים לפתולוגיה קלינית? עד כמה מפושטת המחלה? מהם הסימנים הקליניים שהכלב מראה? האם בוצעו צילומים לבית החזה ואולטראסאונד לבטן?
    לימפומה הוא סוג של סרטן בלימפה. לימפומה יכולה להופיע בכלבים בכל גיל, למרות שאינה נפוצה בכלבים צעירים.לצערינו בכלבים אין החלמה מלאה מן המחלה אך עם טיפול מתאים ומסור ניתן לטפל בכלב ולהביאו למצב של רמיסיה- מצב שבו הכלב מרגיש טוב וללא כל סימן קליני של המחלה. עם טיפול כימוטרפי מתאים, כלבים יכולים לחיות חודשים עד שנים, כאשר המחקרים מראים שהממוצע הוא בערך שנה. (כמובן שיש כלבים שחיים גם הרבה יותר, אם הם מקבלים את הטיפול המתאים).
    הטיפול הכימוטרפי דורש מתן כדורים בבית וכן הגעה לרופא מומחה לאונקולוגיה לקבלת זריקות, בהתחלה אחת לשבוע ובהמשך אחת לשבועיים-חודש.
    מתן של סטרואידים בלבד בבית לא מאריך את משך חיי הכלב אבל משפר את מצבו הקליני ואת הרגשתו.
    אני ממליצה לך לגשת עם כל המידע הרפואי לרופא מומחה לאונקולוגיה (קיימות שתי רופאות כאלה בארץ) להתייעצות לגבי המשך הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לימפומה

    צליל
    01/09/2010

    היי,
    בהמשך לתיאור מחלת הכלב-הכלב אובחן באופן מקרי,התגלה לו גוש בצוואר הלכנו לווטרינר והווטרינר לקח דגימה שם דם במחט מהבלוטה המוגדלת לאחר כמה ימים התקבלה תשובה כי הבדיקה תקינה ושמדובר בדלקת,מאחר והכלב הפסיק לאכול בשלב מסוים לקחנו אותו שוב לוטרינר שאמר שייתכן שהכלב סובל מחסימת מעיים וכי הוא דורש צילום,הכלב נלקח לבית החולים הווטרינרי שם נאמר לנו כי המעיים שלו מלאים בגז וכי צריך לנתח אותו,הסכמנו לו לנתח והתברר כי אכן הייתה לו חסימה ובנוסף היה לו גידול במעיים,גוש זה וגם חתיכה מהבלוטה המוגדלת נשלחו לפתולוג שאבחן את זה כעת כלימפומה.אנחנו מאוד קשורים לכלב ואוהבים אותו וקצת קשה לנו להשלים עם זה שאין טיפול שיש בו סיכוי להחלמה,יש לציין שהתחלנו טיפול כימותרפי אחד,והכלב מרגיש יותר טוב.ייעצת לי לדבר עם אונקולוגים מומחים איזה ידע נוסף יכול להיות שיש להם שלוטרינרים רגילים אין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאונקולוגים מומחים

    ד''ר עדי בן ישר
    01/09/2010

    יש ידע רב שאין לווטרינרים רגילים. הם מעודכנים בכל המאמרים האחרונים, סוגי תרופות שונות ואחוזי הצלחה, שילוב בין טיפולים שונים, אחוזי שרידות, זמן שרידות ועוד ועוד.
    אני מניחה שמומחים אלו יתנו לכם את התשובות ואת ההמלצות הטובות ביותר

    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו