צליעה כחודש וחצי אחרי תספורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צליעה כחודש וחצי אחרי תספורת
    דניאלה.ר
    13/09/2010

    היי ,

    כתבתי פה לפני כחודש וחצי
    לחתול הפרסי שלי עשו תספורת כי הוא היה מלא בראסטות (בן 8)
    הוטרינר לקח אותו בבוקר סיפר אותו והחזיר אותו בערב
    החתול קיבל טשטוש בזריקה לרגל וזריקה נוספת שהעירה אותו.

    ביום שהוא חזר הוא היה ממש אדיש עצוב ולא אכל ושמנו לב לזה שהוא לא עומד על הרגל האחורית השמאלית שלו.

    לאחר כמה ימים הצליעה השפתרה החתול החל לאכול לשתות ולהתנהג כרגיל מלבד הצליעה, עכשיו האו דורך על הרגל אבל הוא מאד זהיר איתה.
    דיברתי עם הוטרינטר והוא אמר שיכול להיות שזה נגרם מהזריקה ושזה פצוי לעבור בשבועות הקרובים ושאין מה לעשות, איש מאד לא נעים וטעיתי מאד כשנתתי לו לטפל בחתול שלי.

    עבר כבר חודש וחצי והחתול אוכל הולך ואפילו קופץ ומטייל על רהיטים יש שיפור בהליכה אך עדיין הצליעה מאד מורגשת. הוא מתנהג בסדר אבל הוא נראה מאד לי עצוב.

    מה אפשר לעשות? האם זה בלתי הפיך?,האם פגיעות כאלו מתרפאות?
    חשבנו אולי שיש לו סדק או שנשברה לו הרגל כי הוטרינר הזה החזיק אותו חזק ברגל בעת ביצוע הזריקה ,העובדות הן שלפני התספורת לא הייתה לו צליעה.
    החתול מאד לא אוהב לצאת מהבית וכל הליכה לוטרינטר זה ממש טראומה בשבילו..

    אשמח לכל תשובה ועצה בנושא

    תודה רבה,אירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה

    ד''ר תמר נרקיס
    13/09/2010

    אם החתול דורך על הרגל, סביר שאין לו שבר או פגיעה חמורה בעצם.
    יתכן שיש נזק לשריר או בעיה במפרקים. גשו לוטרינר שיבדוק את הרגל. יתכן שיהיה צורך בצילום. אולי הוטרינר יתן תרופות לשיכוך כאבים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו