שאלה על השמנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על השמנה
    רוני
    08/10/2010

    היי,
    לשני החתולים שלי (מאותו שגר) , בני שנה וחצי , גרים בבית, נראים טוב ובריאים, מחוסנים, מתולעים ,מסורקים, ,מעוקרים , וכו', - התחיל להיווצר עור רפוי למדי בבטן, ואני חושד שזה משומנים (השמנת יתר). הנקבה שוקלת בערך 4.5, והזכר מעל 5.

    כרגע הם אוכלים מזון מסוג אוריג'ן חתולים שיש בו 40% חלבון ו20% שומן , ופעם בשבוע קופסת שימורי גורמה.
    לפעמים מנשנשים קצת מהאוכל של הכלב בטעות.


    האם מזון רגיל של 30% חלבון יכול להביא לשיפור בהשמנה?

    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על השמנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על השמנה - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    09/10/2010

    לפני שמחליטים כי החתולים שמנים, כדאי קודם להביאם לווטרינר על מנת שיבחן אותם. משקל 4.5/5 ק"ג לחתול איננו משקל גבוה. הריפיון בבטן נובע אכן ממאגר שומן, אך לעתים זוהי גנטיקה הנוטה לצבור שומן ביתר באזור זה. רצוי להעלות להם את הכושר הגופני ע"י משחקים רבים - דבר העדיף על פני קיצוץ במזון או החלפת מזון. במידה והווטרינר חושב כי מדובר במשקל עודף, רצוי להפחית 10% מכמות המזון הנוכחי על פני להחליפו. במידה והדבר אינו עוזר, אז יש לעבור למזונות מופחתי קלוריות. בכל אופן יש לעשות את המעבר בהדרכתו ובניטורו של ווטרינר.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו