נפל לא טוב ועכשיו הכלב צולע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפל לא טוב ועכשיו הכלב צולע
    אלון
    25/10/2010

    שלום רב!
    יש לי כלב מעורב פודל עם טרייר בן 5. שבוע שעבר הוא נפל מהמיטה (מיטה בגובה של בקושי חצי מטר). הוא כנראה נפל לא טוב על הרגל כי מיד אחרי הנפילה הוא התחיל לבכות ולא הסכים לדרוך על הרגל. אחרי כמה שעות הוא התנהג כאילו דבר לא קרה - הוא רץ, קופץ ומשתולל כאילו לא נפל. אין לו נפיחות ברגל ונראה כאילו בכה מהמכה עצמה. הדבר הכי מוזר כאן זה שכל כמה זמן - בעיקר באמצע טיול שבו הוא רץ ומשתולל הרבה - הוא שוב מרים את הרגל ולא דורך עליה. אחרי בערך דקה הוא מסכים להוריד את הרגל ושוב רץ כאילו שום דבר לא קרה...

    מה זה יכול להיות? לא נראה לי הגיוני ששבר כי אחרת הוא בוודאי היה בוכה או לפחות צולע כמעט תמיד... יכול להיות שזאת סתם מתיחה של הגיד? יש איזושהו טיפול מיוחד שצריך לעשות או שזה יעבור לבד?

    פשוט הוא מתנהג רגיל לגמרי אבל לפעמים אחרי שהוא מאמץ חזק את הרגל הוא שוב צולע לזמן קצר... הצליעה היא ברגל האחורית השמאלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב צולע - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    26/10/2010

    הצליעה שאתה מתאר מתאימה מאד לתופעה של פריקת הפטלה (פיקת הברך). ישנם כלבים, בעיקר מגזעים קטנים, שסובלים מתופעה זו- פיקת הברך זה ממקומה הנורמלי ואז מיד חוזרת למקומה. כשזה קורה יש כאב וצליעה ואז חזרה להליכה רגילה. ישנם מצבים חמורים יותר בהם יש תזוזה של פיקת הברך אך ללא חזרה שלה למקומה הנורמלי, ואז הצליעה אינה חולפת. אני ממליצה לך לגשת לוטרינר שיבדוק את הבירכיים של הכלב.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו