הגוזל שבר רגל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגוזל שבר רגל
    ניר
    07/11/2010

    שלום. לפניי יומיים הגוזלים התחילו לצאת מבית ההטלה.
    -הראשון יצא לפניי יומיים (פעם שנייה) והוא חי לו בשלום בלי עין הרע.
    -השני יצא כנראה היום בבוקר (פעם שנייה)
    -והשלישי אני מאמין שיצא היום.
    הגוזל השני יצא כבר לפני שבוע בערך והיה נראה כאילו הוא שבר רגל אז הכנסתי אותו חזרה לבית ההטלה אם שאר האחים שלו וההורים המשיכו לטפל כרגיל.
    היום שחזרתי מהבית ספר שמתי לב שהוא על רצפת הכלוב ושההורים לא מאכילים אותו
    (או שפשוט אני פספסתי, והם כן)
    אז אחרי ששברתי תראש וישבתי שעתיים ליד הכלוב כדי לראות אם מאכילים אותו
    ראיתי שלא. והחלטי להרים אותו למדף (איפה שכל בתי ההטלה האוכל השתייה וכו'..)
    שמתי אותו שם הוא סגר את העיניים כנראה רצה לישון ואז ההורים התחילו לעלות עליו ממש כאילו הם מגדל האמא עלתה על הגוזל והאבא עלה על האמא התוכי לא בכה או משהו אבל הסתכל לצדדים במבט מבוהל והחלטתי להוריד אותם.
    אחרי זה תוכונית התחילה לנקר את הגוזל!! אחרי כמה פעמים שהברחתי את התוכונית
    החלטתי שהפעם ניתן להורים הזדמנות ונראה מה הם עושים.
    ראיתי שההורים עומדים בצד ומסתכלים, אוכלים בקיצור לא עזרו. ואז התחיל להימאס לי! לקחתי את הגוזל ושמתי אותו מול החור של בית ההטלה כדי לראות אם הוא רוצה להיכנס
    והוא רצה. (תוך כדי שאני תופס אותו הוא תפס עם המקור בחור ופשוט רצה להיכנס)
    אז נתתי לו.

    1) זה בסדר מה שעשיתי?
    2) תוכון יכול לחיות עם שבר ברגל?
    3) אני יכול להוציא אותו ולהאכיל אותו לבד?

    כמה פרטים שאולי כדי לדעת:
    1) אני גר באילת ואני לא מכיר ווטרינרים בעיר. למרות שמצאתי 2 מספרים של ווטרינרים ולא עונים לי.

    2) כשניסיתי להכניס את התוכון חזרה לבית ההטלה האמא לא הגיבה, היא פשוט שכבה על הבטן אבל אח של הגוזל (האחרון שנשאר בבית ההטלה) התחיל לבכות.

    3)האמא דוגרת על 3 ביצים והיו ראיתי שאותו הזוג מזדווג עוד פעם.

    4) ההורים מטפלים בגוזל היחיד שנמצא מחוץ לבית הטלה

    5) זה כלוב גדול שנמצא בחצר ובפנים יש 13 תוכונים (כולל הגוזלים) ו2 קוקוטלים אחים.
    שלא עושים בעיות הם לא רבים בינהם או משהו.

    6) אני חושב שהגוזל פצע רגל אחת או אפילו את שתיים. כי שמתי לב שהוא היה על הרצפה הוא היה דוחף את עצמו עם המקור והייתי בטוח ששתי הרגליים שבורות.
    ואז שמתי לב שכאשר אני מרים אותו הוא נאחז בי עם שתי הרגליים שלו (עם הציפורניים)
    אבל הוא משתמש רק ברגל אחת שהוא "הולך"

    בבקשה בבקשה בבקשה תעזרו לי אני מצדי לקחת אותו החוצה ולטפל בו
    אם זה אפשרי בבקשה תגידו לי איך ואם יש אפשרות שלא כוללת ללכת לווטרינר.
    סליחה על החפירה ותודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגוזל שבר רגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגוזל שבר רגל - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    07/11/2010

    לצערי איני מתמחה בגידול של תוכים, ואני ממליצה לך להתייעץ עם וטרינר שמתמחה בחיות אקזוטיות. יתכן שהגוזל פצוע או חולה, וכדאי לקחת אותו לוטרינר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקי

    ניר
    07/11/2010

    אני אשמח אם תוכלי להפנות אותי לפורום שאת מדברת עליו

    תודה בכל זאת :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו