גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמן
    דוד
    12/11/2010

    שלום..

    יש לי גורה שקיבלתי אותה לפני 4 ימים.. רועה גרמני מעורבת.

    יש לה צעצועים, יש לה אוכל מים הכל.. אבל כל פעם שנאי שוכב נגיד בספה בסלון היא באה ומנסה לנשוך לי תיד... גם כשאני מלטף אותה זה ככה נושכת חזק וזה מתחיל לכאוב ומשאיר סימנים על היד ...

    ניסיתי הכל כבר.. אני אומר לה "לא" בכל תוקפני לא בצעקה והיא נובכת וממשיכה לנשוך עוד יותר.. ניסיתי להכניע אותה והיא מתעצבנת עוד יותר.. ניסיתי לסגור לה את הפה , מכה על האף עוד יותר מתעצבנת... אני כבר לא מבין מה לעשות... אני מפחד שכשהיא תגדל זה יהיה דומה והיא תתחיל ככה לנשוך כי היא תהיה גדולה מאוד...

    האם זה יפסיק מתי שהוא ? היא תתמתן יותר בנוגע לנשיכות ?
    אני ידוע שהשיניים מגרדות לה .. היא בת חודשיים וחצי אבל האם בגיל שנה לדוגמא היא כבר לא תנשוך כמו עכשיו? ותהיה רגועה יותר ויהיה אפשר ללטף אותה?
    ושאלה נוספת היא איך לגרום לה להשאר לבד בבית? בנתיים הצלחתי להרגיל אותה לזה שהיא יושנת בקומה למטה ואני למעלה והיא יושנת עד הבוקר.. בהתחלה בכתה קצת אבל עבר לה... אבל ביום זה בעיה היא יותר מפחדת...

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמן - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    12/11/2010

    דוד שלום,
    ראשית ברכות על הגורה החדשה .
    גורים נוטים לנשוך לרוב, בגלל החלפת שיניים שעלולה להיות מלווה בכאב. לרוב הדבר אינו מעיד על אגרסיביות או תוקפנות. בכל מקרה, לא מומלץ להכות אותה בפנים או לכעוס, כמו שכבר ראית הנ"ל לא משיגים את התוצאה הרצויה. ניתן בשלב ראשון, כאשר מנסה לנשוך את הידים, להגיש לה בבובה או משחק אחר המיועד לגורים כתחליף, ובכך להמנע מהנשיכות. העובדה שהיא נושכת כגורה אינה אומרת שתהיה כלבה נשכנית כבוגרת.
    הפחד שלה מהסביבה החדשה הוא טבעי והגיוני, ואמור להשתפר עם הזמן, יעזור אם תכין עבורה פינת מרבץ נעימה שתשרה הרגשת שייכות ובטחון.
    בכל מקרה ממליצה לך להתייעץ עם מאלף על חינוך כלבתך בכדי שהשתלבותה במשפחה תהיה נעימה לכולכם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לוטרינרית

    דוד
    12/11/2010

    אין איזה שיטת אילוף כדי שלא תנשך??? כי זה ממש מתחיל לכאוב כבר.. מתי השיניים מפסיקות לכאוב לה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו