מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמןדוד12/11/2010
שלום..
יש לי גורה שקיבלתי אותה לפני 4 ימים.. רועה גרמני מעורבת.
יש לה צעצועים, יש לה אוכל מים הכל.. אבל כל פעם שנאי שוכב נגיד בספה בסלון היא באה ומנסה לנשוך לי תיד... גם כשאני מלטף אותה זה ככה נושכת חזק וזה מתחיל לכאוב ומשאיר סימנים על היד ...
ניסיתי הכל כבר.. אני אומר לה "לא" בכל תוקפני לא בצעקה והיא נובכת וממשיכה לנשוך עוד יותר.. ניסיתי להכניע אותה והיא מתעצבנת עוד יותר.. ניסיתי לסגור לה את הפה , מכה על האף עוד יותר מתעצבנת... אני כבר לא מבין מה לעשות... אני מפחד שכשהיא תגדל זה יהיה דומה והיא תתחיל ככה לנשוך כי היא תהיה גדולה מאוד...
האם זה יפסיק מתי שהוא ? היא תתמתן יותר בנוגע לנשיכות ?
אני ידוע שהשיניים מגרדות לה .. היא בת חודשיים וחצי אבל האם בגיל שנה לדוגמא היא כבר לא תנשוך כמו עכשיו? ותהיה רגועה יותר ויהיה אפשר ללטף אותה?
ושאלה נוספת היא איך לגרום לה להשאר לבד בבית? בנתיים הצלחתי להרגיל אותה לזה שהיא יושנת בקומה למטה ואני למעלה והיא יושנת עד הבוקר.. בהתחלה בכתה קצת אבל עבר לה... אבל ביום זה בעיה היא יותר מפחדת...
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמן - תגובה
ד''ר סמדר טל12/11/2010דוד שלום,
ראשית ברכות על הגורה החדשה .
גורים נוטים לנשוך לרוב, בגלל החלפת שיניים שעלולה להיות מלווה בכאב. לרוב הדבר אינו מעיד על אגרסיביות או תוקפנות. בכל מקרה, לא מומלץ להכות אותה בפנים או לכעוס, כמו שכבר ראית הנ"ל לא משיגים את התוצאה הרצויה. ניתן בשלב ראשון, כאשר מנסה לנשוך את הידים, להגיש לה בבובה או משחק אחר המיועד לגורים כתחליף, ובכך להמנע מהנשיכות. העובדה שהיא נושכת כגורה אינה אומרת שתהיה כלבה נשכנית כבוגרת.
הפחד שלה מהסביבה החדשה הוא טבעי והגיוני, ואמור להשתפר עם הזמן, יעזור אם תכין עבורה פינת מרבץ נעימה שתשרה הרגשת שייכות ובטחון.
בכל מקרה ממליצה לך להתייעץ עם מאלף על חינוך כלבתך בכדי שהשתלבותה במשפחה תהיה נעימה לכולכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לוטרינרית
דוד12/11/2010אין איזה שיטת אילוף כדי שלא תנשך??? כי זה ממש מתחיל לכאוב כבר.. מתי השיניים מפסיקות לכאוב לה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










.jpg)