כלב לאחר חיסון משושה-דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב לאחר חיסון משושה-דחוף!
    שירן
    18/11/2010

    שלום,
    יש לי כלב מסוג מלטז בן 3 חודשים,
    אתמול עשיתי לו חיסון משושה והוא פיתח תגובה אלרגית והתנפח כולו
    חזרתי ולטרינר והוא נתן לו זריקה נוספת למניעת התגובה האלרגית
    ובנוסף שלח אותי לקנות לו כדורים מסוג נייטול(כדורי שינה לבני אדם)
    ואמר לי לתת לו חצי כדור 3 פעמים ביום.
    זה מה שאני עושה, אומנם הנפיחות ירדה אבל הכלב מאוד אפטי מאז,
    יש לו לא מעט שעות שהוא פשוט ישן ולא מגיב לסביבה.
    (החיסון התבצע אתמול אחר הצהריים)
    האם הכדורים האלה בסדר? והאם זה שהוא אפטי זה בסדר?
    דבר נוסף, גילו לו גם דלקת אוזניים האם גם זה משפיע עליו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב לאחר חיסון משושה-דחוף! - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    18/11/2010

    תמיד קיימת סכנה לתגובה אלרגית בעקבות חיסון. הזריקה אותה נתן הווטרינר הינה כנראה דיפינדרמין, חומר שהינו אנטי-היסטמיני ובכך מוריד תגובה אלרגית. גם הכדורים אותם המשכת לתת בבית מכילים את אותו החומר.
    אין זה תקין אם כלבך מאד אפטי (אינו מגיב אליך בתגובה לקריאה, לא מכשכש בזנב, מצב כללי ירוד) ובמקרה כזה אני ממליצה לך לגשת לווטרינר שוב על מנת שיבדוק אותו. אם הכוונה לכלב ישנוני יותר, מצב זה תקין כיוון שכדורים אלו משמשים גם לעתים ככדור שינה בבני אדם.
    לא סביר שדלקת האוזניים גורמת לכל זה, אך רצוי לטפל בה בהקדם לפני שהמצב יהפוך חמור.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו