דלקת עיניים בחתול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת עיניים בחתול
    לי
    06/12/2010

    שלום ,
    ישנו חתול שאינו בבעלותי אך מגיע לפתח דלתי לעיתים תכופות.
    לפני כשבוע הוא היה מעורב בקרב חתולים ונפצע. (נשרט בעפעפיים.) כעת נראהלי שהתפתחה אצלו דלקת עיניים חריפה שכוללת אדמומיות ומוגלה.שאלתי היא, האם ניתן למרוח לו מישחה אנטיביוטית שמיועדת לבני אדם או שיש לקחת אותו לטיפול וטרינרי? אם הוא אכן צריך לראות וטרינר האם אצטרך לרשום אותו על שמי או שהוא יוכל לקבל טיפול גם בלי לעבור את ההליך הבירוקרטי.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים בחתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים בחתול - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    06/12/2010

    לי שלום
    נשמע עפ"י המצב שאת מתארת, אדמומיות ומוגלה, שיהיה צורך בטיפול אנטיביוטי. מומלץ לקחת את החתול לבדיקה אצל וטרינר בכדי להתאים לו את הטיפול הרצוי.לעיתים ניתן טיפול מקומי ולעיתים ישנו צורך בטיפול נרחב יותר.חשוב לציין שטיפול במשחה לא מתאימה עלול להזיק.
    בנוגע לבירוקרטיה הנדרשת היא מנמלית לרוב, ודורשת פרטים בסיסים בלבד ואני מניחה שהיא לא תהווה מכשול.
    המון בריאות ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו