חייב תשובה במיידית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייב תשובה במיידית
    מור כהן
    16/01/2011

    ד"ר שלום לפני שבוע ויומיים בדיוק נעשה לכלב שלי מסוג פיטבול בן עשרה חודשים סירוס כבר שבוע וימיים יש לכלב דימום מידי פעם הוא פשוט מתחיל לטפטף אתמול הייתי אצל הוטרינר שוב (כל יום לצערי אני אצלו מהניתוח)הוא הרדים אותו פעם שנייה פתח ניקרה חתך ותפר שוב בנוסף עשה חתך קטן באשכים על מנת לנקז את הדימום
    לצערי אחרי כל זה היום שוב התחיל לדמם והתפרים נפתחו במקצת אך נוצר פתח
    אני רוצה להדגיש שבמהלך הסירוס הכלב התעורר מההרדמה והשתולל עד ששוב הוטרינר הרדים אותו ומאז כל ביקור במהלך השבוע ויומיים נעשה סיוט ומאבקים מטורפים עם הכלב ואני אציין שוב שהוא מסוג פטבול לכן המאבקים עימו קשים.
    אז ככה רציתי לדעת מה עוד ניתן לעשות בעניין הדימום?? והשאלה השנייה שלי האם זהו מחדל וטרינרי מה שקרה כאן?? תודה מראש מור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייב תשובה במיידית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב תשובה במיידית - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    17/01/2011

    אינני חושבת שמדובר חלילה במחדל. לצערנו קיימים סיבוכים לניתוחים, כולל לניתוחים שנחשבים "פשוטים" כמו סירוס. אם הכלב ממשיך לדמם, אני ממליצה בחום לבצע בדיקות דם לתפקודי הקרישה. יתכן שיש לו בעיה בקרישת הדם. בנוסף, חשוב שהכלב יהיה כל הזמן עם קולר אליזבתני כדי שלא יצליח לשפשף את אזור הניתוח ולפתוח את התפרים. אם הכלב כל הזמן משתולל ואתם חושבים שזוהי הסיבה לדימומים ולפתיחת התפרים, אפשר לתת לו תרופות הרגעה למשך מספר ימים עד שהחתך יחלים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין הסירוס

    מור כהן
    17/01/2011

    כרגע הכלב עם חתך פתוח ומידי פעם הוא מדמם קצת הוא קיבל קלציום על מנת ליצור קרישה בדם אבל לא לשכוח שאנחו כבר שבוע ושלושה ימים אחרי וזה פשוט ניראה כאילו אתמול הוא נותח אני ממש לא יודע כבר מה לעשות שום דבר פשוט לא עוזר והוטרינר אמר שעדיף להשאיר את זה כמו שזה פתוח עד שזה יסגר מעצמו כי כבר הרדמנו את הכלב מספר פעמים זה הגיוני ?? זה לא מסוכן ??
    תודה רבה על התגובה דוקטור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין הסירוס - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    17/01/2011

    לא ניתן לתת חוות דעת מבלי לראות את הכלב, באופן כללי אם המקום נראה נקי ולא מזוהם, ישנה אפשרות שהפצע יסגר גם ללא תפירה נוספת. התיעץ עם הוטרינר המטפל לגבי המצב, במידה ואתה עדין מוטרד קח את כלבך לחוות דעת נוספת.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו