חשד לדימום פנימי בכלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לדימום פנימי בכלב
    לירון
    25/02/2011

    שלום,
    הכלב שלי בן כ-10 שנים הקיא לפני כמה ימים והיום עשה צואה ליד מקום ישיבתו ונראה מאד חלש וחסר אונים.
    לקחנו אותו לוטרינרית והיא עשתה צילום רנטגן שבו נתגלה גוש באזור הכבד בנוסף בדיקת המוגלובין נמוכה וחשש לדימום פנימי בבטן.
    הוטרינרית שלחה אותנו הבייתה עם תור אולטראסאונד ליום רראשון וכדורים מעודדי קרישה.
    רציתי לקבל חוות דעת נוספת האם לדעתך יש צורך לגשת למרפאת חירום שיכולה לבצע בדיקות אלה בהקדם ?
    או שאפשר לחכות ליום ראשון?
    אודה לתשובתך בהקדם.
    בנוסף רציתי לציין כי הכלב מאד חלש אינו הולך ומרגיש קר למגע באיזורים הפריפרים.
    תודה לירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לדימום פנימי בכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לדימום פנימי בכלב - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    26/02/2011

    לירון שלום
    ההחלטה האם יש צורך באשפוז ומעקב תלויה במצב הכלב. נשמע שהוא אינו במיטבו, ושיש מקום לאשפוז. בכל מקרה ממליצה לך להתייעץ עם הוטרינרית שבדקה את כלבך בנושא ואולי אפילו לקבל המלצה על מרפאת חירום.
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו