פצע באשכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצע באשכים
    עמרי
    27/02/2011

    שלום, יש לי כלב פקינז כבן שנתיים ויש לו פצע בביצים ואדמומיות כחודש וחצי והיינו כבר כמה פעמים אצל הוטרינר שמנו לו קולר כזה לראש הוא נמרח במשחות והוא לוקח כדורים וזה לא עובר לו, מה יכולה להיות הבעיה ומה צריך לעשות?
    מצורפת תמונה, תודה מראש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצע באשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע באשכים - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    27/02/2011

    הפצע אכן נראה מגורה ולא יפה ויש סיכוי טוב שמקור הגירוי טרם נעלם- אותו גורם שהחל את הבעיה. זה יכול להיות דשא, חומר הדברה, חומר לניקוי רצפות- או כל דבר שיגרה את רקמת האשך העדינה. גם גידול עורי יכול להופיע לעיתים כגירוי מסוג זה.
    לעיתים משחות אינן מספיקות משום שהמופע מאוד חריף ולפעמים גם עם קולר הכלב יכול לשפשף את האיזור ולהמשיך לגרותו.
    בשלב ראשון נראה כי יש לקחת תרבית מהאיזור המגורה ולתת אנטיביוטיקה מתאימה דרך הפה, בנוסף לחיטוי והרגעת האיזור בצורה מאוד יסודית.
    במקרים חמורים בהם הדלקת בעור מאוד חריפה ולא פתירה בשום צורה אחרת לעיתים יש להסיר את שק האשכים כולו - מה שאומר שיש לסרס את הכלב.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו