לשחרר את החתול או לבייתו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לשחרר את החתול או לבייתו
    שרית
    02/03/2011

    שלום רב,
    אימצתי חתול רחוב לפני כחודש וחצי וביצעתי את כל הטיפולים הנדרשים.
    לפני כשבועיים סירסתי אותו. במהלך הימים שאחרי לא הביע כל רצון לצאת מהבית.
    לאחר מס' ימים אפשרתי לו להתאוורר (לטייל מחוץ לבית) ומאז נפתח החשק, הוא מביע רצון לצאת.
    שאלתי היא מה נכון יותר עבורו, להיות חופשי לצאת ולהיכנס כאוות נפשו או לביית אותו (לא לתת לו לצאת)
    נראה לי שאם הייתי במקומו הייתי רוצה להתאוורר גם אני (-: ואני מרגישה לפעמים שכולאת אותו.
    מנגד הומלץ לי לביית אותו כי מאוד מסוכן לו להסתובב (מכוניות וכדומה).
    אשמח לדעה מקצועית מה נכון עבורו.
    תודה מראש,
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשחרר את החתול או לבייתו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשחרר את החתול או לבייתו - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    02/03/2011

    שרית שלום

    לצערי אין תשובה שהיא חד משמעית, כמו שציינת ישנם יתרונות לגידול בייתי ללא יציאה מהבית (מונעת ממנו את סכנות החוץ כגון כביש, כלבים תוקפנים, מריבות חתולים וכו') וישנם חתולים שיחיו חיים מלאים ושמחים ללא יציאה מהבית. אם זאת יש בעלים שיעדיפו לאפשר לחתול לטייל בחוץ, לפגוש בע"ח לצוד וכו' תוך ידיעה של הסכנות שעורבות בחוץ.
    ההחלטה היא שכלול של נטיית החתול, רצון הבעלים, מידת הסיכון ביציאה באזור המגורים שלך וכו'. קחי בחשבון שאם תאפשרי לו לצאת, סביר שיהיה קשה למנוע ממנו את היציאה החוצה בעתיד.במידה ואת מחליטה לאפשר לו לצאת, דאגי שיהיה מחוסן ומטופל בחומר נגד פרעושים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה

    שרית
    03/03/2011

    קודם כל תודה!
    שחרורו יוצר שאלה נוספת (-: ->
    במידה ואני לא מעונינת להשאיר לו אוכל בחוץ כי יאכל ע"י אחרים. כל כמה זמן צריך לדאוג לו לאוכל? כמה פעמים ביום? האם פעמיים ביום, בבוקר ובלילה זה בסדר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    03/03/2011

    שלום שוב.

    ממליצה לא להשאיר אוכל בחוץ, חתולך ימצא את דרכו הביתה לאוכל ולמנוחה.
    השארת מזון בחוץ תוביל להגעת חיות נוספות למקום ואיני בטוחה שזה חפצך.
    כן ממליצה לך להשאיר קערת מים בחוץ.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו