מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לשחרר את החתול או לבייתושרית02/03/2011
שלום רב,
אימצתי חתול רחוב לפני כחודש וחצי וביצעתי את כל הטיפולים הנדרשים.
לפני כשבועיים סירסתי אותו. במהלך הימים שאחרי לא הביע כל רצון לצאת מהבית.
לאחר מס' ימים אפשרתי לו להתאוורר (לטייל מחוץ לבית) ומאז נפתח החשק, הוא מביע רצון לצאת.
שאלתי היא מה נכון יותר עבורו, להיות חופשי לצאת ולהיכנס כאוות נפשו או לביית אותו (לא לתת לו לצאת)
נראה לי שאם הייתי במקומו הייתי רוצה להתאוורר גם אני (-: ואני מרגישה לפעמים שכולאת אותו.
מנגד הומלץ לי לביית אותו כי מאוד מסוכן לו להסתובב (מכוניות וכדומה).
אשמח לדעה מקצועית מה נכון עבורו.
תודה מראש,
שרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשחרר את החתול או לבייתו - תגובה
ד''ר נורית פרנקל02/03/2011שרית שלום
לצערי אין תשובה שהיא חד משמעית, כמו שציינת ישנם יתרונות לגידול בייתי ללא יציאה מהבית (מונעת ממנו את סכנות החוץ כגון כביש, כלבים תוקפנים, מריבות חתולים וכו') וישנם חתולים שיחיו חיים מלאים ושמחים ללא יציאה מהבית. אם זאת יש בעלים שיעדיפו לאפשר לחתול לטייל בחוץ, לפגוש בע"ח לצוד וכו' תוך ידיעה של הסכנות שעורבות בחוץ.
ההחלטה היא שכלול של נטיית החתול, רצון הבעלים, מידת הסיכון ביציאה באזור המגורים שלך וכו'. קחי בחשבון שאם תאפשרי לו לצאת, סביר שיהיה קשה למנוע ממנו את היציאה החוצה בעתיד.במידה ואת מחליטה לאפשר לו לצאת, דאגי שיהיה מחוסן ומטופל בחומר נגד פרעושים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה
שרית03/03/2011קודם כל תודה!
שחרורו יוצר שאלה נוספת (-: ->
במידה ואני לא מעונינת להשאיר לו אוכל בחוץ כי יאכל ע"י אחרים. כל כמה זמן צריך לדאוג לו לאוכל? כמה פעמים ביום? האם פעמיים ביום, בבוקר ובלילה זה בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל תודה - תגובה
ד''ר נורית פרנקל03/03/2011שלום שוב.
ממליצה לא להשאיר אוכל בחוץ, חתולך ימצא את דרכו הביתה לאוכל ולמנוחה.
השארת מזון בחוץ תוביל להגעת חיות נוספות למקום ואיני בטוחה שזה חפצך.
כן ממליצה לך להשאיר קערת מים בחוץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









(1).jpg)
