גידול שני כלבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול שני כלבים
    סתיו
    04/03/2011

    שלום רב! קצת מורכב: לפני 4 שנים אימצתי עם בן זוגי מ SOS פינצ'ר מעורב (היום בן 5). לאחר שנה אימצנו מצער בע"ח דוברמנית (היום בת שנתיים וקצת). הכלבים מאוד קשורים זה לזו, ישנים, אוכלים, משחקים ביחד וכו'. לפני כמה חודשים נפרדתי מבן זוגי, ושני הכלבים נשארו אצלו מסיבות פרקטיות, עד שאוכל לקחת אליי את הפינצ'ר, בערך בעוד חצי שנה-שנה. הדוברמנית תשאר אצל בן זוגי לשעבר.השאלה היא האם זה יהיה אכזרי להפריד בין שני כלבים שכבר רגילים לחיות ביחד?כשאני לוקחת אליי את הכלב ליום-יומיים הכלבה מאוד עצובה וגם אינה אוכלת.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול שני כלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול שני כלבים - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    04/03/2011

    סתיו שלום.
    הפרידה של הכלבים עלולה להסב להם צער. אם זאת סביר שהם יתרגלו גם לסיטואציה החדשה. כלב הוא חלק מלהקה ולרוב ישמח לחברה כלבית, אם זאת אני מניחה שבשקלול החלטתך יש מרכיבים נוספים. אני מניחה שכל החלטה שלך, לכאן או לכאן כל עוד הכלבים מטופלים ואהובים תהיה לטובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו