כואב לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כואב לי
    ג'וני
    07/06/2011

    שלום לכם
    אני גוני פודל טרייר שחור בן 8 ואני סובל מכאבים וחוסר יכולות להזיז את הרגליים האחוריות, אני משתין בלי יכולת להרים את הרגל ובקושי הולך, ושאני הולך אני נראה מתנועע כמו שיכור.
    שלשום הלכתי לווטרינר והוא לא מצא לי כלום אמר אולי זה משהו עצבי, האם נתקלתם בתופעה כזאת בעבר?
    אגב שה לא פעם ראשונה זה קרה לי כבר 3 פעמיים
    כול פעם אני כך שבוע לפחות,

    בבקשה עיזרו לי


    תודה ואהוא

    גוני סגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כואב לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כואב לי - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    09/06/2011

    שלום,
    האם בוצעו בדיקות דם? בדיקת שתן?
    האם הכלב מטופל לתולעת הפארק? האם הכלב מחוסן?
    האם הכלב עבר טראומה (תאונה, נפילה)?
    הבעיות שתוארו אכן עשויות להתאים לבעיה במערכת העצבים, הכלב צריך לעבור בדיקה רפואית מלאה ובנוסף בדיקה נוירולוגית מקיפה אצל הוטרינר, במידת הצורך ניתן לפנות למומחים לנוירולוגיה שנמצאים בבית החולים הוטרינרי בבית דגן.
    יש אפשרויות רבות לגורם כדוגמת - פריצת דיסק, דלקת בעמוד השדרה/מח, גידול ועוד.
    רפואה שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו