שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    מיטל
    26/06/2011

    שלום,
    לפני כשבועיים, אימצתי פקינזית מהרחוב. מסתבר, שהבעלים שלה מסרה אותה לזוג, ואלו פשוט נפטרו ממנה. הכלבה בת 7, והיא רגילה לאכול יוקונובה כבש ובשר. האם להמשיך לתת לה אוכל זה? נאמר לי, שבגיל הזה צריך לתת לה כבר מזון שמיועד לסניור. האם זה נכון?
    בנוסף, יש לנו פקינז זכר בבית, שגם הוא אומץ כשהיה בן 3 (היום הוא כבר בן 10). אבא שלי, מטעמי פינוק, מאכיל אותו בבשר בלבד. האם יש סיכוי שהפקינזית תסכים לאכול את המזון היבש, כשיש בסביבה שלה בשר?

    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    ד''ר נטע-לי פוירשטיין-גנור
    26/06/2011

    שלום רב,
    ככלל, החל מגיל 7 נהוג לתת מזון "סניור", לגבי הסוג: כל עוד מדובר במזון איכותי-פרימיום אין כל כך חשיבות לזהות היצרן. המלצתי לגבי הזנה הנה להקפיד להאכיל במזון יבש מסחרי, ולא בבשר (או בסוג מזון יחיד דומה אחר )לבדו לאורך זמן, הואיל והזנה מסוג זה, אין בה בכדי לספק את כל הניוטרינטים, הוטימנים ואבני היסוד להם זקוק הכלב. כמובן שמידי פעם ניתן לפנק את בעל החיים שלנו בתוספות (כל עוד הן אינן מזיקות לו) אולם יש לזכור כי התזונה העיקרית צריכה להישען על המזון המסחרי. יש סיכוי טוב שבאם יינתן לכלבתך בשר היא תעדיפו על פני המזון היבש ולכן הייתי ממליצה להפריד את המתן מזמני האוכל שלה או מהסביבה בה מצויה!
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו