לא מסכים לצחצח

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • לא מסכים לצחצח
    אורי ישראלי
    08/01/2008

    שלום .
    הבן שלי בן שנה ושבעה חודשים.
    השיניים הראשונות צצו בערך בגיל שמונה חודשים,רוב השיניים כבר בקעו.
    הבעיה היא שהוא לא מוכן לצחצח שיניים.
    הוא מחזיק את המברשת ומשחק איתה קצת בפה וזהו.
    איך אפשר לעודד אותו לצחצח?? או שבעצם זה שהוא משחק זה הצחצוח?או שאני צריכה לצחצח לו למרות ההתנגדות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מסכים לצחצח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מסכים

    פרופ' חיים סרנת
    09/01/2008

    החזקת מברשת ביד או בפה אצל תינוק בן שנה וחצי אינה צחצוח. היא משחק. ניתן לנצל את המשחק ולהמשיך ממנו לשלב שבו האם (ההורה) מצחצח/ת. ישנן טכיקות צחצוח לתינוקות שרופא שיניים לילדים יכול להדריך את האם. לגבי סוג המברשת, המשחה והטכניקה. בכל מקרה גיל זה מתאים מאד לביקור ראשון אצל רופא שינים לילדים. ועדיין לא צמחו כל הטוחנות. גם אם הילד לא תמיד ישתף פעולה, יש להמשיך בנסיונות לצחצוח, להפוך זאת להרגל קבוע בצורה נעימה ככל האפשר.צחצוח שיניים (עם משחה מתאימה) הוא האמצעי היעיל ביותר לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו