עששת בקבוק

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • עששת בקבוק
    מורן
    06/02/2008

    שלום, בני היום הוא בן חמש אך בגיל שנתיים וחצי הוא עבר עקירה של ארבעת השיניים החלביות העליונות בהרדמה מלאה עקב עששת בקבוק, כיום הדבר מציק לו מאוד כי חסרות לו שיניים קדמיות והדבר כלל לא יפה וגם לא שמו לו שומר מקום דבר שדי מדאיג אותי ורציתי לדעת מה ניתן לעשות והאם אפשר לשים לו שיניים זמניות באיזושהי דרך ובכלל מתי יצמחו לא הקבועות,
    אודה על תשובה מהירה הדבר די דחוף אני כבר אובדת עצות ואני לא יודעת איך להתמודד עם הדבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עששת בקבוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת 4 חותכות

    פרופ' חיים סרנת
    07/02/2008

    לבנך נעקרו 4 החותכות הראשוניות. החותכות הקבועות המרכזיות בוקעות בדרך כלל בסביבות גיל 7 והצדדיות שנה לאחר מכן. ,בדרך כלל אין איבוד מקום באיזור הקדמי בין שני הניבים כך שקרוב לודאי שתבקענה השינים הקבועות שלו באופן נורמלי, לעתים יש אחור כלשהו.לכן לא נראה צורך בשומר מקום. לגבי הבעיה האסתטית ,בקרוב תתחלפנה לרבים מחבריו של בנך שינים שונות (לרוב חותכות תחתונות) וחוסר שיניים לא יראה כה נורא אלא סימן של "גדולים". במידה והדבר מציק באופן מיוחד, ישנם פתרונות להשלים את מראה השיניים החסרות והם דורשים שיתוף פעולה מההורים ומהילד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו