מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טיפול שיניים לילדה בת 7 -סתימהזיו07/08/2012
שלום רב,
ביתי עברה אתמול בדיקה שיגרתית במיסגרת מרפאת מכבי דנט לילדים ,ולאחר צילום הפה
בלבד (ולא בבדיקה הידנית !) התגלה חור בשן מיס' 54 -לסת עליונה צד ימין .
כמובן שמדובר בשן חלב שעתידה ליפול עד גיל 10 לערך .
האם יש צורך אמיתי לטיפול בשן כזו בטווח המיידי ? החשש הוא כמובן עם השימוש בגז צחוק שהוסבר לנו שיינתן לצורך הרגעה ,אבל אנו יודעים שזה סוג של אילחוש לכל עניין ודבר .
שאלתי היא,האם כל הפרוצודרה הזו חיונית לילדה בגיל זה או שניתן להסתפק במעקב בעוד כחצי שנה ?
אודה לכם מאד על תשובתכם .
זיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול שיניים לילדה בת 7 -סתימה - תגובה
ד``ר רויטל שסקין-בלצן07/08/2012הטיפול נחוץ כי עששת היא מחלה זיהומית מדברת ועלולה להדביק שיניים אחרות ובגיל 7 יש שיניים קבועות בפה. ודאי המליצו לך על איטומים. גז צחוק אינו הכרחי. הוא מקל. רופא מיומן יידע להקל על בתך וגם לא יבקש שהילדה תהיה בצום... שזו דרך טיפול לקויה בשימוש בגז צחוק שמקורה בחוסר ידע אן הכשרה נאותה. כל מטרת גז הצחוק זה להפיג חרדה ולא להרעיב את הילד לפני הטיפול... אני מניחה שזה מקור חששך. בהצלחה תשמחי שגילו את הנגע בזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך-סתימה לילדה בת 7
זיו07/08/2012תודה רבה על תשובתך .
לפי הבנתי ממה שענית - גז הצחוק איננו חומר מרדים או מאלחש ? אז מה זה כן ?
אכן הדגישו את נושא צום של 3 שעות קודם הטיפול אבל כן מותר מים .
אע"פ שמדובר בשן חלב את כותבת שכן חשוב לטפל בזה ?
בנוסף אודה לך על הסבר הציפוי /אטימה -מה זה ולמה עושים את זה בגילאים אלו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רויטל -מחכה לתשובתך
זיו08/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




