מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חבלה בשיניים קידמיותשני10/04/2013
אשמח אם דר' רויטל שסקין תענה על השאלה. שלום, אני מאוד לחוצה. בני בן שנתיים ושלוש נפל לפני כחודשיים על השיניים הקדמיות. הלכנו מיד לרפאת שיניים היא ראתה שהשיניים לא ניידות ואמרה לחזור אם יש שינוי בצבע. אחרי חודש חל שינוי בצבע, הלכתי שוב לרפאה והיא אמרה שאין מה לעשות רק אם מתפתחת רגישות אז לחזור. לפני כמה ימים השן השניה האפירה והשן הקודמת חזרה לצבעה המקורי-התקשרתי לרפאת שיניים אחרת כיוון שאני יודעת שכן אפשר לעשות צילום בילד בן שנתיים.הייתי שם והיא אכן עשתה צילום. מה שמפחיד אותי זה שכשהיא בדקה לו את השניים בהתחלה עם האצבעות הן לא זזו אך כשהיא דפקה קלות על השיניים עם החלק האחריי של המראה הקטנה שמכניסים לפה אז שוב בדקה עם האצבעות אם השניים זזות- הן זזו! יכול להיות שהיא עשתה לו נזק בכך שעשתה זאת עם המקל?? אני מאוד חוששת. אחרי זה היה צילמה וראתה שיש נזק בשורש באחת מהן. אודה מאוד על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה בשיניים קידמיות - תגובה
ד``ר רויטל שסקין-בלצן11/04/2013מצטערת שעונה רק עכשיו- בני התחתן ולא הייתי פנויה....
נחזור לרפואת שיניים : בטוח שהרופאה לא יכולה לגרום נזק !!!! בדיקת בניקוש עם המראה מקובלת ונחוצה להבין אם יש תהליך באזור הגרמי שחובק את השן.
חבלה בשיניים זה נושא ענק וטריקי ושינויים חלים כל הזמן. צילום חשוב אל גם הקליניקה. אין שום סיבה שבנך יאבד שן. גם אם היא מיועדת לעקירה אפשר לחברה לשיניים ליד ולא רואים בכלל שיצאה. זה מסובך מידי להסבר כאן. אני מציינת זאת כדי שתביני שלכל דבר יש פתרון. צבע- אפשר לצבוע ללבן. ניידות - אפשר לייצב. דלקת- אם צריך מבצעים טיפוח שרש. ואפילו לאיבוד שן יש היום הידע לחברה חזרה. או לחבר כותרת מחומר מרוכב- כמו שן- במקום השן החסרה.
נכון שגיל שנתיים מצריך טכניקות שונות אבל הכל אפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שני11/04/2013קודם כל מזל טוב על הבן שהתחתן, בריאות ואושר! תודה רבה על המענה, אני מעריכה מאוד את התגובה שלך והרגעת אותי. אני שמחה לדעת שיש פתרונות. תודה על הסבלנות, על ההבנה ועל התשובה המפורטת שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




