חבלה בשיניים קידמיות

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • חבלה בשיניים קידמיות
    שני
    10/04/2013

    אשמח אם דר' רויטל שסקין תענה על השאלה. שלום, אני מאוד לחוצה. בני בן שנתיים ושלוש נפל לפני כחודשיים על השיניים הקדמיות. הלכנו מיד לרפאת שיניים היא ראתה שהשיניים לא ניידות ואמרה לחזור אם יש שינוי בצבע. אחרי חודש חל שינוי בצבע, הלכתי שוב לרפאה והיא אמרה שאין מה לעשות רק אם מתפתחת רגישות אז לחזור. לפני כמה ימים השן השניה האפירה והשן הקודמת חזרה לצבעה המקורי-התקשרתי לרפאת שיניים אחרת כיוון שאני יודעת שכן אפשר לעשות צילום בילד בן שנתיים.הייתי שם והיא אכן עשתה צילום. מה שמפחיד אותי זה שכשהיא בדקה לו את השניים בהתחלה עם האצבעות הן לא זזו אך כשהיא דפקה קלות על השיניים עם החלק האחריי של המראה הקטנה שמכניסים לפה אז שוב בדקה עם האצבעות אם השניים זזות- הן זזו! יכול להיות שהיא עשתה לו נזק בכך שעשתה זאת עם המקל?? אני מאוד חוששת. אחרי זה היה צילמה וראתה שיש נזק בשורש באחת מהן. אודה מאוד על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חבלה בשיניים קידמיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבלה בשיניים קידמיות - תגובה

    ד``ר רויטל שסקין-בלצן
    11/04/2013

    מצטערת שעונה רק עכשיו- בני התחתן ולא הייתי פנויה....
    נחזור לרפואת שיניים : בטוח שהרופאה לא יכולה לגרום נזק !!!! בדיקת בניקוש עם המראה מקובלת ונחוצה להבין אם יש תהליך באזור הגרמי שחובק את השן.
    חבלה בשיניים זה נושא ענק וטריקי ושינויים חלים כל הזמן. צילום חשוב אל גם הקליניקה. אין שום סיבה שבנך יאבד שן. גם אם היא מיועדת לעקירה אפשר לחברה לשיניים ליד ולא רואים בכלל שיצאה. זה מסובך מידי להסבר כאן. אני מציינת זאת כדי שתביני שלכל דבר יש פתרון. צבע- אפשר לצבוע ללבן. ניידות - אפשר לייצב. דלקת- אם צריך מבצעים טיפוח שרש. ואפילו לאיבוד שן יש היום הידע לחברה חזרה. או לחבר כותרת מחומר מרוכב- כמו שן- במקום השן החסרה.
    נכון שגיל שנתיים מצריך טכניקות שונות אבל הכל אפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    שני
    11/04/2013

    קודם כל מזל טוב על הבן שהתחתן, בריאות ואושר! תודה רבה על המענה, אני מעריכה מאוד את התגובה שלך והרגעת אותי. אני שמחה לדעת שיש פתרונות. תודה על הסבלנות, על ההבנה ועל התשובה המפורטת שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו