טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד בן 6

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד בן 6
    נשואה
    12/03/2014

    שלום פרופסור,הוחלט כי הילד יטופל להמשך טיפול סתימות/כתרים משמרים בטיפול כולל
    בהרדמה מלאה. מבקשת לשאול (נראה שהחרדות שלי אישית כלפי הילד מתעצמות מהמחשבה יותר ויותר) למרות שאבא שלו יהיה נציג הורה מלווה ולא אני.
    פחד ועוד בהלה אישית. האם יהיה לו חלילה וחס כאב עוצמתי לאחר ההתאוששות ואז נתוודא לכמה ימי סיוט.או לילות בכי. כמובן שאתן לו אקמול או נורופן סירופ. כמו שמובגר לוקח אקמול כשיש לו כאבים. בדרך כלל לאחר סתימות למבוגר לא מרגישים ממש כאב רק לאחר עקירה או טיפול שורש יכול להיות רגישות. אותי מדאיג ההתמודדות שלו עם כאב בפרט
    האם מטרת ההרדמה היא לא למנוע כל זאת טירחת ההתמודדות מול כאב הטיפול.
    האם חלילה לא יפגעו באבריו או בגפיו או בפנים שלו.אני בסיוט יש מקרים של טעויות.
    שחלילה לא יפגוע בו וישכחו את מה שבאמת צריך לעשות שם סתימות.ופלואוריד...משהו
    האם תוכל להסביר לי ובכך אוכל קצת להיות נחמדה לעצמי.ומה בקשר להתמודדות שלי אחר כך איתו האם יהיה כאב מיותר ...כמה זמן מרגישים והאם יה קסם גדול והכל יהיה בסדר!!!.בע"ה.
    תודה לך פרופסור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד בן 6 - תגובה

    פרופ' חיים סרנת
    18/03/2014

    שלחתי תגובה לפני שבוע אך איני רואה זאת על המסך
    בעיקרוןטיפול בהרדמה מונע את תחושת הפחד או כל כאב ,בעת הטיפול.
    בנוסף בדרך כלל אין הרבה כאב לאחר הטיפול, לעתים יש צורך בתרופה להורדת חום וכאב מסוג אקמולי פעם או פעמיים בלבד
    חשוב מאד שתבקשי מהרופא המטפל הסבר מלא ותשובה לכל שאלותיך והוא חייב לענות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו