מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד בן 6נשואה12/03/2014
שלום פרופסור,הוחלט כי הילד יטופל להמשך טיפול סתימות/כתרים משמרים בטיפול כולל
בהרדמה מלאה. מבקשת לשאול (נראה שהחרדות שלי אישית כלפי הילד מתעצמות מהמחשבה יותר ויותר) למרות שאבא שלו יהיה נציג הורה מלווה ולא אני.
פחד ועוד בהלה אישית. האם יהיה לו חלילה וחס כאב עוצמתי לאחר ההתאוששות ואז נתוודא לכמה ימי סיוט.או לילות בכי. כמובן שאתן לו אקמול או נורופן סירופ. כמו שמובגר לוקח אקמול כשיש לו כאבים. בדרך כלל לאחר סתימות למבוגר לא מרגישים ממש כאב רק לאחר עקירה או טיפול שורש יכול להיות רגישות. אותי מדאיג ההתמודדות שלו עם כאב בפרט
האם מטרת ההרדמה היא לא למנוע כל זאת טירחת ההתמודדות מול כאב הטיפול.
האם חלילה לא יפגעו באבריו או בגפיו או בפנים שלו.אני בסיוט יש מקרים של טעויות.
שחלילה לא יפגוע בו וישכחו את מה שבאמת צריך לעשות שם סתימות.ופלואוריד...משהו
האם תוכל להסביר לי ובכך אוכל קצת להיות נחמדה לעצמי.ומה בקשר להתמודדות שלי אחר כך איתו האם יהיה כאב מיותר ...כמה זמן מרגישים והאם יה קסם גדול והכל יהיה בסדר!!!.בע"ה.
תודה לך פרופסור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול שיניים בהרדמה מלאה לילד בן 6 - תגובה
פרופ' חיים סרנת18/03/2014שלחתי תגובה לפני שבוע אך איני רואה זאת על המסך
בעיקרוןטיפול בהרדמה מונע את תחושת הפחד או כל כאב ,בעת הטיפול.
בנוסף בדרך כלל אין הרבה כאב לאחר הטיפול, לעתים יש צורך בתרופה להורדת חום וכאב מסוג אקמולי פעם או פעמיים בלבד
חשוב מאד שתבקשי מהרופא המטפל הסבר מלא ותשובה לכל שאלותיך והוא חייב לענות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



