בן שנתיים וחצי

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים וחצי
    יעל
    30/05/2014

    בני בן שנתיים וחצי, לפני 3 חודשים קיבל מכה בשן קידמית (עליונה) והיא קצת זזה מהמקום. רופא הסתכל ואמר לבוא עוד 3 חודשים לביקורת.

    באתי היום ואמרו לנו שצריך לצלם כדי לראות אם אין דלקת מתחת לשן, אבל אחרי ששלושה צילומים לא הצליחו שלחו אותנו הביתה.

    1. מה הסיכוי שבאמת תתפתח דלקת מתחת לשן?
    2. עד כמה מסוכנת הקרינה שבצילומים האלה?
    3. אם אכן יש דלקת - מה אמור להיות הטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנתיים וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים וחצי - תגובה

    פרופ' חיים סרנת
    30/05/2014

    לאחר חבלה בשן , גם אם אין שבר בשן, ישנו חשש שתהיה פגיעה בכלי הדם הנכנסים לשורש. אחד הסימנים לכך הוא שינוי צבע של השן לכיוון אפור. במקרה זה השן חייבת להיות במעקב, גם קליני וגם רנטגני. בחלק מהמקרים אין צורך בטיפול נוסף אך אם מתפתח זיהום יש חשש לפגיעה בנבט השן הקבועה שתבוא במקום השן הנפגעת בגיל 7 בערך.
    צילום הרנטגן חשוב וכמובן שיש לעשותו בצורה נכונה ותוך הגנה על הילד באמצעות סינר עופרת וכדומה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו