נשירת שן חותכת צידית מוקדם מדי

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שן חותכת צידית מוקדם מדי
    נועה
    30/03/2015

    שלום רב,

    הבת שלי בת 6 ו 9 חודשים.
    עד כה נשרו לה 2 החותכות המרכזיות בלסת התחתונה ובקעו השיניים הקבועות.
    בנוסף, לפני כחודשיים נשרה לה חותכת צידית שמאלית בלסת התחתונה, וטרם בקעה חדשה במקומה.
    בינתיים, התחילה לבקוע עוד שן טוחנת (כנראה קבועה) בצד שמאל, אחת בלסת התחתונה ואחת בעליונה.
    הבעיה:
    1. נראה שלא יהיה מקום לחותכת הצידית שתבקע בעתיד במקום זו שנשרה.
    2. הבת שלי אינה מסוגלת בשום אופן לעבור טיפול שיניים (יש לה רגישות יתר חמורה לרעשים, ואת טיפול השיניים היחיד שעברה עד כה, היה עליה לעבור בהרדמה מלאה).

    מה לדעתכם ניתן ויש לעשות?
    האם יש מקום להתחיל לדאוג?

    תודה רבה וחג פסח שמח

    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שן חותכת צידית מוקדם מדי - תגובה

    פרופ' חיים סרנת
    30/03/2015

    לפי תאורך השיניים מתפתחות בצורה תקינה. חוסר מקום הוא בעיה שיש לה טיפול ,בגיל מאוחר יותר באמצעות טיפול אורתודונטי שאינו כרוך ברעשים. שיניים טוחנות קבועות מתוספות לשורת השיניים בסביבות גיל 6 , אחת בכל פינת פה
    חג שמח ורגוע
    בעתיד כדאי לגשת ליעוץ למומחה ברפואת שיניים לילדים על מנת להרגיע אותך ולהרגיל את הילדה לסיטואציה הדנטלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו