אנה עצה דחופה בבקשה

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • אנה עצה דחופה בבקשה
    לילי
    03/12/2015

    שלום רב, לבתי בת ה 7 יצאה מין גולה מוגלתית על החניכיים לפני חודש. המיקום הוא בין השן החלבית לשן בשרית כאמור על החניכיים. כאשר פנינו לרופאת השיניים נאמר לנו שמכיוון שמדובר בשן שכבר עברה טיפול שורש, ההמלצה היא לעקור את השן ולשים שומר מקום. מאז שהילדה שמעה זאת היא לא הייתה מוכנה להתקרב לרופאת השיניים החביבה שלנו. היום כעבור חודש המצב שונה. לפני כ 3 ימים, התגלתה בלוטת לימפה נפוחה ממש מתחת לסנטר, כמו כן חשש לסינוזיטיס כי הילדה סובלת מגודש מסיבי באף. הכל כאמור בעקבות השן החולה. פנינו לרופאה וקיבלנו אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין למשך שבוע. שאלתי היא, מתי ניתן לטפל בשן החולה? עכשיו? בסיום האנטיביוטיקה? כמה שבועות אחרי? והאם זה מסוכן? תודה רבה על המענה בברכה לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנה עצה דחופה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנה עצה דחופה בבקשה - תגובה

    פרופ' חיים סרנת
    05/12/2015

    לדעתי אין כל קשר בין הסינוסיטיס והשן הבעיתית.
    לאחר שתבריא הילדה יש לשוב ולטפל בשן בהתאם לצורך ואין בזה סיכון יוצא דופן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו