טיפול שיניים והשפעותיו

מנהל הפורום

פרופ` חיים סרנת
פרופ' חיים סרנת
לקביעת תור אצל פרופ' חיים סרנת ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שיניים והשפעותיו
    עדי
    11/06/2021

    בני בן 5 וחצי,עבר לפני 4 שעות טיפול שיניים-2 סתימות עמוקות עם גז צחוק והרדמה מקומית באיזור השיניים. התהליך לקח חצי שעה לערך, בני לא הרגיש דבר ,היה נינוח וכעת 4 שעות אחרי הכל רגיל תודה לאל.
    3 שאלות שהעלתי בפני הרופא אך מרגישה שקיבלתי מענה ואשמח לנסות כאן
    1. המסכה של גז צחוק היא לא חד פעמית, עשויה מפלסטיק קשיח. ולדברי השיננית הם לא מנקים אותה בין ילד לילד כי אין צורך. האם כך אכן נהוג? במידה ונהגו לא כפי שנהוג- האם מסוכן?
    2. ההליך תודה לאל עבר בשלום..האם יכולה להיות חלילה תופעת לוואי מאוחרת של גז הצחוק? כמו איבוד הכרה, איבוד נשימה, הקאות,עלפון, חוסר חמצן במח וכו? כלומר בימים הקרובים?
    3. במהלך הטיפול הרופא של עשה לו שטיפת פה כמו אצל מבוגרים. האם כך נהוג בטיפול ילדים?
    תודה רבה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שיניים והשפעותיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שיניים והשפעותיו

    פרופ' חיים סרנת
    11/06/2021

    בתשובה לשאלותיך: המסכה יכולה להיות רב פעמית , לשימושים חוזרים. לאחר הטיפול מנקים את המסכה ומחטאים לפני טיפול נוסף.
    בדרך כלל לא צפויה תגובה מאוחרת לטיפול בגז הצחוק ,משתי סיבות עיקריות: א. בסיום הטיפול מקובל לתת לילד לנשום כמה דקות חמצן בלבד , כך שגז הצחוק נשטף מהר מהמערכת. בדרך כלל לאחר כמה דקות מגמר הטיפול לא נשאר גז צחוק בגוף ולכן לא מצופה פעילות נוספת שלו.
    לא ברור לי מה זו שטיפת פה, שוטפים במים ויורקים כרגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה שאלה אחרונה

    עדי
    11/06/2021

    תודה רבה פרופסור על המענה. לאחר סיום הטיפול, לא ניתן לו חמצן טהור..אלא פשוט הבן שלי הוציא את המסכה לבדו והרופא אמר שזה בסדר כי כמעט סיימו. האם זה תקין? עברו 7 שעות מהטיפול ובינתיים הכל תקין. תודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו